0 gebruikers (en 7 gasten bekijken dit topic.
Als ik zo het filmpje zag vermoed ik dat de tanks per 4 gekoppeld zijn, je zag 2x het beginnen van afblazen.
Heb nog een vraag over de tanks. Zitten deze alleen op het dak??En wat zijn de tanks in het plafon dan??Foto url ingesloten van Regio15.nl
Sloop HTM-garage in Den Haag in volle gangDEN HAAG - De sloop van de HTM-garage aan de Telexstraat in de Haagse wijk Groente- en Fruitmarkt is in volle gang. De werkzaamheden begonnen in september en liggen op schema.Als alles goed gaat is alles in december klaar. Er blijft één hal staan. Daarin worden de bussen gewassen en getankt.De aardgasbussen van Veolia en de HTM mogen op last van de brandweer niet meer binnen staan. In oktober 2012 brandde een bus volledig uit in Wassenaar en ontstond bij het afblazen een enorme steekvlam.
Om misverstanden te voorkomen: de brandweerbepalingen golden reeds voordat de brand in de bus in Wassenaar optrad.......:-)
Maar hoe kan het dan dat die bussen toch binnen hebben gestaan?
Laatst een busbrand meegemaakt als passagier (gewone bus). Het verbaasde mij hoe snel de brand binnen zat, geeft te denken wat er gebeurt als de bus volgepropt zit.