Ambulancezorg Nederland wil nieuwe sirene en radio-beïnvloeding

Auteur Topic: Ambulancezorg Nederland wil nieuwe sirene en radio-beïnvloeding  (gelezen 8102 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

SniperEye

• Senior gebruiker
  • Geíntresseerde
Reactie #20 Gepost op: 23 november 2012, 16:52:21
We rijden zeker niet als ongeleide projectielen over de weg,

Dit verklaar ik ook nergens. De regelzucht doet dit echter wel vermoeden. Ze willen echt alles dichtgetimmerd hebben, tot en met de decibellen, plaatsen van optische signalen aan toe.

Peter71

• Senior gebruiker
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #21 Gepost op: 23 november 2012, 17:04:50
Dit verklaar ik ook nergens. De regelzucht doet dit echter wel vermoeden. Ze willen echt alles dichtgetimmerd hebben, tot en met de decibellen, plaatsen van optische signalen aan toe.
Je kunt je ook eens afvragen waarom dit weer nodig is. En waarom de eerdere genomen maatregelen tot op heden nog geen voldoende resultaten bieden. En dan vrees ik dat dit toch aan het weggedrag van menig weggebruiker ligt wat gewoon diep bedroevend is, een enkele goede uitgezonderd.

Zolang er figuren op de weg rijden die het verrekken om even aan de kant te gaan, en zelfs stug blijven stilstaan, terwijl je al diverse malen geprobeert hebt om er langs te mogen, en zelfs strak op de achterkant van hun auto staan geen nut heeft. Tja, tot zolang zullen hulpdiensten hun eigen straatje wel schoonhouden. ::)

TAS-716

• Werkzaam op brandweervoertuigen-gebied
  • Senior gebruiker
Reactie #22 Gepost op: 23 november 2012, 19:03:02
Gewoon weer de 3-toon in een modern jasje invoeren op de ambulances, want nou rijden er ook brandweervoertuigen rond met ambulance-sirenes.. (Nieuwe TS'sen Haaglanden) :-X
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits.

SniperEye

• Senior gebruiker
  • Geíntresseerde
Reactie #23 Gepost op: 26 november 2012, 20:09:51
@Peter71

Ben ik dan echt de enige die vind dat momenteel teveel geregeld is in de regeling OGS? Je kan er nog een hele batterij regels aan vast plakken maar zoals vaker gezegd in dit topic ligt het meer aan het gedrag van de weggebruiker dan aan die van de bestuurder van het voorrangsvoertuig.