Dat is een goed punt, maar dat gemopper op HOGE...
We hebben helemaal geen pretenties in de richting die heidebloempje suggereert. En met niks nieuws bedoel ik dat het nog nooit zo geweest is dat de brandweer met ons samenwerkte en nu kan het zelfs niet meer, ook al zouden we dat willen. Om daar nu steeds weer op terug te komen om de werkelijke punten te verdoezelen vind ik saai worden. En we trappen er nu weer in. En HOGE heeft hier niets mee maken! Wij wisten wel dat de Aquarunner voor ons te groot is. Als er behoefte aan is wil ik daar best weer een ander topic over HOGE starten, maar niet hier graag! Daar is alles al over gezegd dacht ik.
De leiding hebben over een incident zonder kennis van zaken is heel goed mogelijk. Maar dan moet je niet alles zelf willen doen. De direkteur van de HEMA die slagroomtaarten maakt dat wordt helemaal niks. (te zien op "terug naar de werkvloer"), die kunnen allemaal zo de prullebak in. Het was goed incident management geweest als de brandweer BTS had ingeschakeld ipv de bagerschuitbootjes. Dan hadden ze de leiding kunnen nemen over iets waar ze achteraf trots op hadden kunnen zijn.
Henk