ja aan de kant gezet door passanten die toevallig voor bij voeren. Wat heeft dit met dit topic te maken. Kan bij jouw en bij mij ook gebeuren.
Hebben jullie dan een tankautospuit, Vistuig? Wij niet, dus dat zal ons niet kunnen gebeuren...
Maar dit is flauw, even wat meer informatie: Het Eemmeer is zo'n 800 m breed ter hoogte van Bunschoten-Spakenburg. De duikploeg heeft nu niet de beschikking over een boot, maar die is al een tijd (een maand ofzo) niet inzetbaar.Waarom is de naar mijn weten direkt inzetbare brandweerboot van Nijkerk niet ingezet? Of RB Blaricum, die een samenwerkingsverband heeft met Bunschoten?
Dit is ook een van mijn vragen: terwijl de KNRM over een reserve vloot beschikt heeft waterongevallen bij de brandweer kennelijk geen hoge prioriteit. Dag en nacht is de inspecteur bij de KNRM belast me de reservevloot bereikbaar om direkt ( in ieder geval binnen 24 uur) een vervangende boot te regelen.
Laatst met een oefening bij de IJssel waren drie van de vier brandweerboten niet inzetbaar en werd de KNRM gevraagd "even wat boten te leveren voor de oefening".
Henk