Nou, niet helemaal in dit geval.
tot bijna drie uur later:
Er was maar één slachtoffer en die was al uit de boot en werd verzorgd door de ambupleeg. Als vervolgens duikers geconstateerd hebben dat er geen lekkage is, wat gebeurd er daarna wat het noodzakelijk maakt dat de OVD of de bevelvoerder nog zo lang het bevel over blijft voeren? Ook nadat Rijkswaterstaat was geweest, en het niet de moeite waard vond om te blijven, zag ik dat de brandweer nog bleef. En bedoel je met sleepboten en sjofels? Gaat dat werkelijk zo ver? Hoe is dat trouwens op de weg, wordt een gekantelde vrachtauto ook al vast met de hulp van een toevallig passerende bouwkraan geborgen, onder leiding van de OVD? Gaat de verzekering van de brandweer daar in mee? En die van de vrachtauto? Hoe is dat omschreven, als "dienstverlening"? En wat vinden de bergers daarvan?
Henk
op de snelwegen liggen de zaken weer heel anders.Als het aan de verzekeringsmaatschapijen ligt wordt de hele handel geborgen en klaar is kees.Want tijd is geld,en stilstaand verkeer kost geld een paar maanden geleden zelf mee gemaakt op de A27 met een gekantelde vrachtwagen.
De vrachtwagen moest maar ff hupsakee geborgen worden,alleen die man van de verzekeringsmaatschapij was niet zo handig.want hij melde ons dat wij voor de veiligheid moesten zorgen,prima maar dan gaat de berging ook op onze manier alleen dan duurt het even wat langer.
dat de brandweer langer is gebleven met het ongeval met die aqualiner,tja ik weet ook niet waarom.daar zal best een reden voor zijn,die wij niet kennen en dus is die reden niet te beoordelen