En verder gelijk na een maand meelopen met een ervaren persoon, je wetten leren en examens maken.
Eerst rustig beginnen in de praktijk en dan steeds verder opvoeren.
Men heeft nu voor blokken van 3 maanden op en af gekozen als ik het goed heb en daar zal men toch wel een
goede reden voor hebben mag ik hopen.
Als ik het goed heb doe je nu tijdens de opleiding al regelmatig examen tussendoor om verder te mogen gaan met je opleiding naar het volgende onderdeel. Mocht ik het verkeerd hebben dan graag correctie door onze ervaringsdeskundigen hier.
Persoonlijk zou ik het wel fijn vinden als ik het vak in zou stappen om z.s.m. al daadwerkelijk straatervaring op te doen
maar dat heeft er meer mee te maken dat ik veel meer een praktijk mens ben en niet een type wat maanden achterelkaar
binnen wilt zitten om enkel te studeren.
Natuurlijk moet je heel veel zaken leren dat spreekt voor zich maar ik weet niet of ik het zou trekken om maanden in
de schoolbanken te zitten en allerlei rollenspellen te doen. Een keer een rollenspel oké maar het zouden er voor mij niet te veel
moeten worden omdat ik niet tegen toneelspelen kan. Laat me dan maar in de praktijk onderuit gaan daar heb ik veel meer aan.