brandweerhulp bij de IVIC te Rosmalen

Auteur Topic: brandweerhulp bij de IVIC te Rosmalen  (gelezen 1767 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

firemanr

  • Gast
Gepost op: 2 mei 2005, 16:40:29
Gezocht: 1 of 2 personen die enthousiast genoeg zijn om mee te helpen om de beurs te Rosmalen tot een goed einde te brengen.


Dit houdt in: Het plaatsen van de bezoekersvoertuigen van de beurs, het lopen van ronden over het terrein terwijl de beurs in gang is en het helpen met allerlei karweitje voordat de beurs begint, maar ook de kleinere karweien tijdens de beurs. Zoals water brengen met blusvoertuig naar standjes die erom vragen, afbakenen van gebieden, bijv. bij de heli's als deze gaan vliegen. etc. etc. We zijn op die dagen de "manusjes van alles". ;)

Voor eten en drinken wordt gezorgt, slaapplaatsen zijn geregeld. We overnachten in een stacarvanpark tegenover het Autotron.

Wat zoeken we:

Brandweerlieden (m/v) in bezit van minimaal brandwachtdiploma, grote hulpvaardigheidscapaciteiten en mee kunnen werken in een groep van +/- 18 medecollega's.

Wat krijg je ervoor:

gratis eten en drinken, slaapgelegenheid
de gelegenheid om alles van dichtbij te bekijken.
niet te vergeten de , speciaal voor de beurs gemaakte brandweerstriping voorziene brandweermountainbike.
en natuurlijk veel plezier onderling na 17.00 uur als iedereen van het terrein weg is. ;D

Ben jij degene die mee wilt helpen van dinsdagmorgen tot/met zaterdagavond? Of heb je nog vragen?

Laat het me even weten.




firemanr

  • Gast
Reactie #1 Gepost op: 2 mei 2005, 16:44:19
p.s. uiteraard moet je ademluchtdiploma ook hebben, want we rukken ook uit, mocht er iets in de brand staan op het terrein. ;)

Vrouwen geen probleem, we hebben er al 1....en 1 is geen. ;D


Heleen Lotus

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,245
Reactie #2 Gepost op: 2 mei 2005, 23:17:26
Sorry ben geen brandweervrouw, maar kom wel een dagje daar rondlopen en lekker alles bekijken.  ;D Succes .


Smoke

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 294
Reactie #3 Gepost op: 3 mei 2005, 17:00:29
Ik heb wel interesse, maar niet voor de hele week!!!, maar ja, hebben jullie wel zin om met mij te werken ;-)
BRANDWEERMAN/VROUW WORD JE NIET, DAT BEN JE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #4 Gepost op: 3 mei 2005, 17:03:51
Ik heb wel interesse, maar niet voor de hele dag!!!, maar ja, hebben jullie wel zin om met mij te werken ;-)
je moet zelfs de hele week daar blijven  ;D


Smoke

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 294
Reactie #5 Gepost op: 3 mei 2005, 17:53:15
je moet zelfs de hele week daar blijven  ;D

HIHIHIH typfoutje, heb hem al veranderd, bedankt Peter, als jij er tog eens niet was ;-)
BRANDWEERMAN/VROUW WORD JE NIET, DAT BEN JE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


firemanr

  • Gast
Reactie #6 Gepost op: 3 mei 2005, 18:37:14
Ik heb wel interesse, maar niet voor de hele week!!!, maar ja, hebben jullie wel zin om met mij te werken ;-)

Buitenom het feit dat er wel de hele week op je gerekent wordt, zijn de vacatures al verdeelt, dus hier kan een slotje op. Dank voor jullie aandacht.... ;D ;D