Sporttest vraag

Auteur Topic: Sporttest vraag  (gelezen 17570 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

PietjePuk

• Senior gebruiker
Reactie #10 Gepost op: 10 november 2012, 12:31:56
Voor de duidelijkheid, het zijn 3x lang en 2x kort en niet andersom zoals hier staat.

Lang = medicijnballen = 3x
Kort = zonder medicijnballen = 2x
Heb ik de website open staan, zeg ik het nog verkeerd.   e050

silque

• Sheepdog
  • Senior gebruiker
Reactie #11 Gepost op: 10 november 2012, 16:12:21
Het is jullie vergeven  ;D en idd, ga niet te snel van start! Begin juist rustig. Het parcours is vooral niet geschikt om te gaan rennen, meer een kruising tussen joggen en hardlopen. Hoe goed je conditie ook is, als je dit parcours gaat rennen ben je écht helemaal stuk en haal je het wellicht niet.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.

Red

• HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
Reactie #12 Gepost op: 10 november 2012, 16:15:03
Ik merk nog steeds dat oefening de beste oplossing is. Toen ik de baan voor het eerst liep was mijn tijd waardeloos, maar hoe vaker je hem loopt hoe beter je hem weet in te delen en hoe makkelijker hij wordt.  ;)
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.

riekeltjuh

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #13 Gepost op: 10 november 2012, 16:49:40
En hoelang moet je wachten voordat je hem opnieuw mag doen?
17 Miljoen mensen, Die schrijf je niet je wetten voor, die laat je in hun waarde.

silque

• Sheepdog
  • Senior gebruiker
Reactie #14 Gepost op: 10 november 2012, 17:06:49
over 't algemeen 6 maanden.

@Red, misschien bedoel je dat ook wel; maar volgensmij is de baan niet zo zeer te belopen op conditie (ook mensen met een slechte conditie kunnen 'em halen) maar vooral op techniek. Weet hoe je moet lopen, welk tempo je aanhoudt en zorg dat je geen fouten maakt zodat je weer terug moet om te herstellen. Beetje doseren is de truc
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.

EHV-ertje

• Forum gebruiker
Reactie #15 Gepost op: 10 november 2012, 17:22:26
Kijk even op de website van Werving en Selectie. Daar staat alles goed uitgelegd  O0... Daarnaast kun je ook even bellen met de afdeling voor vragen. Je wordt daar altijd heel prettig geholpen.

Red

• HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
Reactie #16 Gepost op: 10 november 2012, 17:51:28
over 't algemeen 6 maanden.

@Red, misschien bedoel je dat ook wel; maar volgensmij is de baan niet zo zeer te belopen op conditie (ook mensen met een slechte conditie kunnen 'em halen) maar vooral op techniek. Weet hoe je moet lopen, welk tempo je aanhoudt en zorg dat je geen fouten maakt zodat je weer terug moet om te herstellen. Beetje doseren is de truc
Ja dat bedoel ik inderdaad.  ;)
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.

riekeltjuh

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #17 Gepost op: 10 november 2012, 18:30:37
Ok, zoals ik al zij nog 3 jaartjes wachten, en misschien kom je mij dan ook wel in het Blauw tegen :)
17 Miljoen mensen, Die schrijf je niet je wetten voor, die laat je in hun waarde.

riekeltjuh

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #18 Gepost op: 10 november 2012, 22:38:15
Ik kreeg deze reactie op een ander forum:
Citaat
mn zusje is net klaar met de opleiding, met vmbo kader, gemengd of tl kan je instromen in een specifieke vooropleiding voor de politie (als je nog geen 18 ben mag je niet direct instromen)

Hou er wel rekening mee dat je verplicht bent je rijbewijs te halen en dat het een opleiding is waarvoor bijna niemand slaagt (vooral de psychologische toets vallen er nogal wat op af)
bv. van de 3 klassen in het voortraject waar mn zusje in zat (90) man, is er maar 1 door mogen stromen (zij zelf)

Klopt dit?

Canonfreak

• Senior gebruiker
Reactie #19 Gepost op: 10 november 2012, 22:48:29
Ik kreeg deze reactie op een ander forum:
Klopt dit?
Je hebt het over een specifieke vooropleiding en een voortraject, wat bedoel je daarmee precies?