Sporttest vraag

Auteur Topic: Sporttest vraag  (gelezen 17579 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

Canonfreak

• Senior gebruiker
Reactie #40 Gepost op: 13 november 2012, 21:32:03
Helemaal geen negatieve reacties :)
Zie je wel! O0

Maxx

• Senior GGP
  • Senior gebruiker
Reactie #41 Gepost op: 14 november 2012, 17:07:09
In hoeverre geldt dat instroom in het tweede jaar van de politieacademie? Dat is kortgesloten met de nieuwe opleiding of? Lijkt me nogal vreemd ivm het achterlopen op alleen al schietonderwijs.

Pepernoot

• Forum gebruiker
Reactie #42 Gepost op: 14 november 2012, 17:22:09
In hoeverre geldt dat instroom in het tweede jaar van de politieacademie? Dat is kortgesloten met de nieuwe opleiding of? Lijkt me nogal vreemd ivm het achterlopen op alleen al schietonderwijs.

Ben ik ook wel benieuwd naar, want een vrijstelling voor jaar 1 zie ik toch niet zo snel gebeuren.
Het begint al met BVH leren..

Frank.

• Hoofdagent
  • Senior gebruiker
Reactie #43 Gepost op: 14 november 2012, 18:58:34
Of gewoon 3 jaar met veel tussenuren? Kom je dan even bedrogen uit!

Martijn95

• Student Integrale Veiligheid (IV)
  • Forum gebruiker
Reactie #44 Gepost op: 14 november 2012, 19:29:24

Ja, dat is inderdaad kortgesloten met de nieuwe opleidingsvorm van de PA. Hoe of wat weet ik niet zeker, maar wij krijgen nu ook stof van de pa. Ik zal het morgen even vragen.

riekeltjuh

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #45 Gepost op: 14 november 2012, 20:56:03
Kom er dus net achter dat bij mij in de stad(meer een dorp) echt alleen maar Aspiranten zijn :P Tenminste voor het grootste deel.
Ik dacht dat de intresse in politie steeds minder werd.
17 Miljoen mensen, Die schrijf je niet je wetten voor, die laat je in hun waarde.

DiNozzo

• Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
Reactie #46 Gepost op: 14 november 2012, 21:01:53
Ach. Tijdens de opleiding heb ik ook wel eens meegemaakt dat er een bureau was met ongeveer 40 man personeel waarvan minstens 28 fulltime noodhulp en vol in de onregelmatigheid zitten en daar dan 23 aspiranten tegenaan geplakt worden die voornamelijk overdag werkten. Altijd gezeur met voertuigen, fietsen, brommers en ook het centrum werd besurveilleerd door minstens 2 koppels (terwijl het hoogstens 3 straten waren) :-X
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein

Canonfreak

• Senior gebruiker
Reactie #47 Gepost op: 14 november 2012, 22:29:32
Ja, dat is inderdaad kortgesloten met de nieuwe opleidingsvorm van de PA. Hoe of wat weet ik niet zeker, maar wij krijgen nu ook stof van de pa. Ik zal het morgen even vragen.
Zo zit dat hier ook inderdaad. Maar het onderwerp 'schietonderwijs' zal ik ook eens ter sprake brengen. O0

riekeltjuh

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #48 Gepost op: 15 november 2012, 15:30:19
Trouwens, hier is een animatie van de Sporttest!
http://www.kombijdepolitie.nl/SiteCollectionImages/Video%27s/sporttest.swf

Btw... heeft iemand die HTV-P doet verteld dat je ook nog meer sport testen moet doen...
Klopt dit? Of is dit alleen bij die HTV-P opleiding en niet bij de Politie?
17 Miljoen mensen, Die schrijf je niet je wetten voor, die laat je in hun waarde.

Martijn95

• Student Integrale Veiligheid (IV)
  • Forum gebruiker
Reactie #49 Gepost op: 15 november 2012, 22:09:57
Ik heb het onderwerp schietonderwijs, en ook over de BROA aangezien dat in het eerste jaar is. Het is zo geregeld, dat je in het 2e jaar van de politieacademie die modules gewoon moet inhalen. Dat is de info dat tot nu toe bekend is.