telefonische melding

Auteur Topic: telefonische melding  (gelezen 3364 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Ton d Breejen

• Forum gebruiker
Reactie #10 Gepost op: 20 maart 2005, 23:28:14
Een prachtig verhaal met (helaas) weer eens de nodige rot opmerkingen over en weer  >:( :(

Als de CPA een melding per telefoon doorgeeft of vraagt of de ambu "even wil bellen" dan gebeurt dat vanuit de auto met een gewone GSM telefoon. En zoals iedereen weet is deze niet afluisterbaar door een gewone scanner luisteraar. Ook niet met een of ander 'speciaal' apparaatje.

Wat eventueel wel ontvangen kon zijn is dat er vanuit een vaste ambupost een telefoongesprek is meegeluisterd welke via een goedkoop, niet DECT draadloos telefoontje is gevoerd.

Groeten, Ton

RAdeR

• Hoofd Rode Kruis Noodhulpteam, BLS instructeur
  • Senior gebruiker
Reactie #11 Gepost op: 21 maart 2005, 09:57:08
Je kunt ook een telefoontap kopen, maar die zijn niet in de reguliere electronicawinkel te koop.  ;D

flupke

• Gast
Reactie #12 Gepost op: 21 maart 2005, 10:05:50
Weer een nieuwe hobby telefoon gesprekken afluisteren    ::)

EHBO-er

• Senior gebruiker
  • Ik denk dat ik denk
Reactie #13 Gepost op: 21 maart 2005, 19:49:27
wat dacht je van een telefoongesprek terwijl de spreeksleutel nog ingedrukt was.

Jaren geleden gebeurde zoiets in een bedrijf waar ik toen werkte. De portier vertelde 18+ moppen, maar had niet in de gaten dat er iets op de spreeksleutel van de fabrieksomroep lag. Daardoor mochten 1199 mensen meelachen en 1, de directeur, had niet zoveel gevoel voor humor.

RAdeR

• Hoofd Rode Kruis Noodhulpteam, BLS instructeur
  • Senior gebruiker
Reactie #14 Gepost op: 22 maart 2005, 13:51:41
Die was 18- natuurlijk.
Dan kun je nog niet om 18+ moppen lachen.
 :P