Ongeval Lingewaal: 2 doden 19-03-05

Auteur Topic: Ongeval Lingewaal: 2 doden 19-03-05  (gelezen 2871 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

guest1564

  • Gast
Reactie #10 Gepost op: 20 maart 2005, 18:07:39
Zolang er geen slachtoffers herkenbaar in beeld komen vind ik dat geen verkeerde foto's (om op een site te plaatsen).

Uiteraard moet er wel respectvol omgegaan worden met dat soort foto's.


M.v.g.,
Wilco Hogenbirk

Dat ben ik met je eens, maar ik zou persoonlijk geen foto plaatsen van die kist, maar dat is mijn mening.

Groeten Lars


Annemiek

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,285
  • Reddingsbrigade
Reactie #11 Gepost op: 21 maart 2005, 18:58:11
Ja ach de gene die er mee vervoerd word kan  het sjieke helaas niet meer zien, dus wat maakt het eigenlijk uit in wat voor auto je word afgevoerd?  :-\

Ik heb gelukkig nog nooit een ongeval met dodelijke afloop van dicht bij mee gemaakt.
Ik weet daardoor ook niet beter dan dat de sjieke auto's alleen gebruikt worden voor begrafenissen en crematies.
Ik geloof dat me in zoverre wel is verteld dat Ambu's in princiepe geen stoffelijk overschot vervoeren.
Ik dacht eigenlijk dat dat door een anonieme auto gedaan zou worden.
Mijn vraag geeft ook duidelijk mijn onkunde op dit vlak weer. ;)
  Ta


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #12 Gepost op: 21 maart 2005, 19:26:36
Ik heb gelukkig nog nooit een ongeval met dodelijke afloop van dicht bij mee gemaakt.
Ik weet daardoor ook niet beter dan dat de sjieke auto's alleen gebruikt worden voor begrafenissen en crematies.
Ik geloof dat me in zoverre wel is verteld dat Ambu's in princiepe geen stoffelijk overschot vervoeren.
Ik dacht eigenlijk dat dat door een anonieme auto gedaan zou worden.
Mijn vraag geeft ook duidelijk mijn onkunde op dit vlak weer. ;)
nee hoor,ik heb al een aantal keren helaas moeten meemaken dat een stoffelijk overschot met die zwarte auto werdt opgehaald


Annemiek

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,285
  • Reddingsbrigade
Reactie #13 Gepost op: 21 maart 2005, 19:31:33
Dan weet ik in elk geval nu dat dat dus heel gebruikelijk is!
  Ta