0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.
CM had een interessant praktijk casus, dat bracht me op het idee om deze te plaatsenLaatst zag ik dit filmpje terug http://www.dumpert.nl/mediabase/617191/d53afabb/motoragent_aangereden_op_a7.html Zoals ik het begreep lag er een kritieke patiënt achterin, daar zal mgl de begeleiding ook mee te maken hebben gehad, maar ik vroeg me af hoe je zou handelen als pleeg/ambulanceteam?
CM had een interessant praktijk casus, dat bracht me op het idee om deze te plaatsenFilmpje kan als schokkend ervaren worden!Laatst zag ik dit filmpje terug Domme motoragent (sorry voor de m.i. achterlijke titel, kon geen ander filmpje vinden)
Mijn vraag is: had de man niet veiliger op het verdrijfvlak kunnen staan en zo met aanwijzingen het verkeer naar links dirigeren?
...Leuk zijspoor: Onderweg naar een ABC instabiele patiënt kom je onderweg een ongeval tegen ( Tram vs auto)...
Als eerste hulpverlener meegemaakt. Ik kwam aan bij een aanrijding op rotonde. Vervolgens hoorde ik met spoed een ambulance die over het fietspad langs de file wilde. Deze ambulance was op weg naar een andere melding. De ambulance is gestopt. Pleeg heeft beoordeeld en is ter plaatse gebleven. Voor de casus waar zij eigenlijk naar onderweg waren is een andere auto besteld bij de meldkamer.RemRoof