Open dagen luchtmacht.

Auteur Topic: Open dagen luchtmacht.  (gelezen 21194 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

firemanr

  • Gast
Reactie #120 Gepost op: 17 juni 2005, 23:25:33
Ik bvertrek hier om 7 uur naar Breda CS en dan met zon pendelbus naar Gilze-Rijen ;)


tebby

  • Verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,690
    • mijn hyves
Reactie #121 Gepost op: 17 juni 2005, 23:44:02
ik ben er om 10 uur maar ik bel jullie op tijd
flappus  niet elke verandering is een verbetering


Bart S

  • Gast
Reactie #122 Gepost op: 17 juni 2005, 23:58:39
Zoals beloofd even een klein stukje tekst over de Open Dag. Zoals de meesten ook een tijd file gehad en daardoor het begin gemist (SAR heli). Verder vond ik het een leuke show met als hoogtepunt de Red Arrows. Ook enkele leuke formaties gezien, zoals de F16 samen met de Spifire en de B25. Of wat dacht je van een F16 in formatie met een PC7 en een Apache. Helaas was er de hele dag een dikke, lage bewolking zodat alle kisten de lage show moesten opvoeren (dus geen verticale bewegingen). Mijn tips voor morgen: de Airpower Demo, de Nederlandse F16, de Britse Chinook (erg indrukwekkende show!) en natuurlijk de Red Arrows. Ik hoop voor jullie op beter weer...

Voor de scannerluisteraars: kijk voor een actueel en kloppend frequentieoverzicht op www.scannerforum.nl onder het kopje "Frequenties".

Nog wat praktische tips: op het terrein kan je eten en drinken in overvloed halen, maar je moet wel betalen met consumptiebonnen. Een gemiddelde snack (broodje hamburger) kost 4 bonnetjes, en 12 bonnetjes kosten ongeveer 10 Euro. Er is ook een pinautomaat van ING aanwezig op het terrein. Toiletten kosten 20 Eurocent.
Parkeren van een auto kost 4 Euro (bonnetje halen bij de ingang van de vliegbasis en afgeven bij het verlaten van het parkeerterrein).

Foto's volgen z.s.m.!!

Groet,

Bart


firemanr

  • Gast
Reactie #123 Gepost op: 18 juni 2005, 00:01:47
We zullen wel zien morgen....ik hoop met die pendelbussen vanaf Centraal staation Breda, de files een beetje te omzeilen
 :-\

Het weer moet goed komen.... ;D


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #124 Gepost op: 18 juni 2005, 00:02:37
Zoals beloofd even een klein stukje tekst over de Open Dag. Zoals de meesten ook een tijd file gehad en daardoor het begin gemist (SAR heli). Verder vond ik het een leuke show met als hoogtepunt de Red Arrows. Ook enkele leuke formaties gezien, zoals de F16 samen met de Spifire en de B25. Of wat dacht je van een F16 in formatie met een PC7 en een Apache. Helaas was er de hele dag een dikke, lage bewolking zodat alle kisten de lage show moesten opvoeren (dus geen verticale bewegingen). Mijn tips voor morgen: de Airpower Demo, de Nederlandse F16, de Britse Chinook (erg indrukwekkende show!) en natuurlijk de Red Arrows. Ik hoop voor jullie op beter weer...

Voor de scannerluisteraars: kijk voor een actueel en kloppend frequentieoverzicht op www.scannerforum.nl onder het kopje "Frequenties".

Nog wat praktische tips: op het terrein kan je eten en drinken in overvloed halen, maar je moet wel betalen met consumptiebonnen. Een gemiddelde snack (broodje hamburger) kost 4 bonnetjes, en 12 bonnetjes kosten ongeveer 10 Euro. Er is ook een pinautomaat van ING aanwezig op het terrein. Toiletten kosten 20 Eurocent.
Parkeren van een auto kost 4 Euro (bonnetje halen bij de ingang van de vliegbasis en afgeven bij het verlaten van het parkeerterrein).

Foto's volgen z.s.m.!!

Groet,

Bart
ZOOOO,ik gaat zometeen ff wat boterhammen smeren  ;D


firemanr

  • Gast
Reactie #125 Gepost op: 18 juni 2005, 00:03:38
ZOOOO,ik gaat zometeen ff wat boterhammen smeren  ;D

Ik heb er ook al wat bij en saucijzenbroodjes..... ;D ;D


scoutcow

  • Anesthesiemedewerker io
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,111
    • Rhovanion
Reactie #126 Gepost op: 18 juni 2005, 06:03:55
ik ga mn tas maar eens inpakken 8) ;D


Bart S

  • Gast
Reactie #127 Gepost op: 18 juni 2005, 08:31:31
Hoewel de meesten waarschijnlijk wel al weg zijn plaats ik toch maar ff drie random plaatjes:







tebby

  • Verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,690
    • mijn hyves
Reactie #128 Gepost op: 18 juni 2005, 08:49:47
over een uurtje ben ik er ook:d
flappus  niet elke verandering is een verbetering


Firechief P

  • Manschap A / oefenleider / bevelvoerder
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,923
  • waarom gebeurt alles als ik er niet ben?
    • www.pjdekok.nl
Reactie #129 Gepost op: 18 juni 2005, 08:57:25
Hoewel de meesten waarschijnlijk wel al weg zijn plaats ik toch maar ff drie random plaatjes:

Mooie plaatjes Bart!!! ben zeer benieuwd naar de rest.