De Luchthaven - iedere dinsdag om 19.25 uur op Nederland 1

Auteur Topic: De Luchthaven - iedere dinsdag om 19.25 uur op Nederland 1  (gelezen 14676 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Groenemotormuis

• Utrecht
  • Senior gebruiker
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #50 Gepost op: 15 augustus 2012, 09:04:15
Lees net dat vanaf 25 septemeber seizoen 2 gaat draaien. Met tevens weer een blik achter de schermen bij de douane passagiers.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v

enrico1972

• Senior gebruiker
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #51 Gepost op: 15 augustus 2012, 15:45:03
Helemaal te gek dat er een vervolg komt. Dank voor je tip Customs.  O0 098uo
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen

enrico1972

• Senior gebruiker
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #52 Gepost op: 29 augustus 2012, 22:55:19
Ik zie zojuist het volgende staan in de TVkrant Maandag 3 September 2012 om 19:25 uur De Luchthaven Nederland 1.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen

Groenemotormuis

• Utrecht
  • Senior gebruiker
Reactie #53 Gepost op: 3 september 2012, 18:32:13
Ik zie zojuist het volgende staan in de TVkrant Maandag 3 September 2012 om 19:25 uur De Luchthaven Nederland 1.
Dat is het 1e seizoen. Voor zover ik kan zien word deze op weekdagen uitgezonden tot de nieuwe serie
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v

Groenemotormuis

• Utrecht
  • Senior gebruiker
Reactie #54 Gepost op: 25 september 2012, 19:55:12
En net de eerste aflevering van seizoen 2 geweest. Krijg nu al weer de kriebels als ik die operation manager zie :( : "We hebben politie op de A4 staan om alles te monitoren". Hoe bedoel je dat schiphol denkt dat ze de wereld regeren  98uiye. Wel mooi om de medical service te zien op hun post, met volgende week weer een stukje van hun. Ook volgende week, het uitzetteam van de Kmar.

PWB

• Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
Reactie #55 Gepost op: 25 september 2012, 20:04:30
Oei, gemist. Na al die herhalingen afgelopen weken dacht ik dat dit er ook een was..  98uiye
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.

PWB

• Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
Reactie #56 Gepost op: 25 september 2012, 20:38:05
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.

Groenemotormuis

• Utrecht
  • Senior gebruiker
Reactie #57 Gepost op: 2 oktober 2012, 19:56:10
En weer een mooi kijkje achter de schermen gezien. Ook wel appart om te zien dat de Kmar ook een eigen MIB afdeling heeft  098uo. Volgende week mogen we een kijkje nemen bij het werk van Caprice, en staan we weer mee te kijken bij de eindbalie van de douane

7194

• Senior gebruiker
Reactie #58 Gepost op: 31 januari 2013, 20:55:05
Vandaag een stukje geweest over de bikers van de Kmar. Te zien op www.uitzendinggemist.nl