Hoe het niet moet... verkeersregelaars

Auteur Topic: Hoe het niet moet... verkeersregelaars  (gelezen 111688 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

VKRC

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 670
    • www.DeVerkeersregelaarsCentrale.nl
Reactie #110 Gepost op: 7 juni 2014, 13:28:39
Sorry....en ik lever niet graag kritiek op collega's, maar beide vind ik slecht....
De oudere man (wel het meest actief) staat met zijn rug naar het verkeer....en die ander.....tja, het zal wel een "moetje" zijn.
De Verkeersregelaars Centrale | [url=http://www.deverkeersregelaarscentrale.nl/vacat


DaMook

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 822
  • BHV'er
Reactie #111 Gepost op: 8 juni 2014, 06:36:25
Citaat van: VKRC link=msg=1273928 date=1402140519
Sorry....en ik lever niet graag kritiek op collega's, maar beide vind ik slecht....
De oudere man (wel het meest actief) staat met zijn rug naar het verkeer....en die ander.....tja, het zal wel een "moetje" zijn.
Die man die met zijn handen op zijn rug staat die moet meteen ontslagen worden of wat dan ook. Die andere probeert het iig nog. Zelf klaarovers doen beter werk.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS) I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)


DeMassel

  • Uitvoeringsbegeleider/Vakman verkeersmaatregelen
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 633
  • Bordenslepende AED'er
    • Fautoograaf
Reactie #112 Gepost op: 8 juni 2014, 19:51:12
Ik ga er niet online inhoudelijk op reageren maar zal mijn mening wel op kantoor geven.
Laat ik dit er over zeggen:  niet zoals het hoort maar ook nieuw in het vak
-Uitvoeringsbegeleider bij Traffic Service Nederland & Hobbyfotograaf -AED-bediener / Reanimator / BHV


29Thomas10

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 54
  • Hulpverlening geïnteresseerd
Reactie #113 Gepost op: 8 juni 2014, 20:42:23
Ik dacht juist dat die wat oudere man (linksachter) het goed deed, maar dat die andere juist onduidelijk was.
Eerst een HBO opleiding, en daarna gaan solliciteren bij de marechaussee


VKRC

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 670
    • www.DeVerkeersregelaarsCentrale.nl
Reactie #114 Gepost op: 8 juni 2014, 22:14:54
Ook die gaat nat, met zijn rug naar verkeer.
De Verkeersregelaars Centrale | [url=http://www.deverkeersregelaarscentrale.nl/vacat


skippy02

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,541
  • Scanman Jan
Reactie #115 Gepost op: 9 juni 2014, 00:07:13
Waarom stonden deze VKR's daar eigenlijk? Situatie, bebording en verkeersbeeld geven mij geen duidelijkheid.

Fietspad heeft gewoon een voorrangsrecht en automobilisten stoppen wel, ook is er een bord te zien die dit duidelijk aangeeft.
Scannerluisteraar in hart en nieren en verslaafd aan nieuws.


thetwin84

  • EHBO,AED-bediener/evenementen vkr/hobby fotografie
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,152
  • Dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
    • EHBO-Hedrin
Reactie #116 Gepost op: 9 juni 2014, 19:02:21
Citaat van: skippy02 link=msg=1274491 date=1402265233
Waarom stonden deze VKR's daar eigenlijk? Situatie, bebording en verkeersbeeld geven mij geen duidelijkheid.

Fietspad heeft gewoon een voorrangsrecht en automobilisten stoppen wel, ook is er een bord te zien die dit duidelijk aangeeft.

Afgelopen week heb ik ook bij een oversteekplaats (zeebra) gestaan om het verkeer te regelen zodat de wandelaars normaal konden oversteken tijdens de avond4daagse.

Ook hier zou je kunnen zeggen ze moeten wel stoppen echter zit er tussen moeten en doen een verschil.
[URL=http://www.t-tools.nl/CCount/click.php?id=


en-er-gy

  • Uit de hand gelopen hobby: Verkeersregelaar
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 99
Reactie #117 Gepost op: 9 juni 2014, 19:12:21
Tijdens de avond4daagse bij ons in de buurt wilde het verkeer niet altijd luisteren... zowel motorisch als lopende weggebruikers... :'(


thetwin84

  • EHBO,AED-bediener/evenementen vkr/hobby fotografie
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,152
  • Dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
    • EHBO-Hedrin
Reactie #118 Gepost op: 9 juni 2014, 21:20:05
Citaat van: en-er-gy link=msg=1274821 date=1402333941
Tijdens de avond4daagse bij ons in de buurt wilde het verkeer niet altijd luisteren... zowel motorisch als lopende weggebruikers... :'(

Wij hebben 1 doorrijder gehad waar melding van gemaakt is...
Deze meneer ging langs de vluchtheuvel en schuin door de wandelaars en vervolgde zijn weg... geen slachtoffers gelukkig...
[URL=http://www.t-tools.nl/CCount/click.php?id=


en-er-gy

  • Uit de hand gelopen hobby: Verkeersregelaar
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 99
Reactie #119 Gepost op: 9 juni 2014, 21:48:02
totaal 4 meldingen bij ons... voornamelijk mensen die eigenwijs gaan doen of een VKR negeren....