Chauffeur omscholen naar verpleegkundige

Auteur Topic: Chauffeur omscholen naar verpleegkundige  (gelezen 5667 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

J. Streegie

  • Gast
Reactie #10 Gepost op: 5 maart 2005, 10:24:35
Ik weet een verpleegkundige die als chauffeur werkt. En daarnaast nog regelmatig op een gewone verpleegafdeling bijwerkt in het ziekenhuis. Deze persoon heeft dan ook geen speciale aantekening als i.c. of ccu. Soms heb ik het er wel eens met diegene over het werken als pleeg op de auto, maar deze collega denkt dat dat niet zomaar gaat en onderneemt dan ook geen stappen. Toch lijkt het diegene wel wat.

Wie weet wat de wegen zouden kunnen zijn om deze chauffeur bij te laten scholen?

Groeten.


Druifje

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 372
  • Je leeft maar zo kort en je bent zo lang dood.....
Reactie #11 Gepost op: 17 maart 2005, 13:41:10
He strik, ga gewoon doen wat je kan en ga niet lopen dagdromen!
Even voor de duidelijkheid: bovenstaande posting van HAP-driver is vanaf mijn pc door een ander gepost. Deze persoon is inmiddels op deze posting aangesproken.

Als ik iets post, wat dan ook, is het altijd onder mijn eigen nick en niet annoniem. ik sta dus ook altijd achter mijn eigen uitspraken.

De reden dat ik deze posting doe is dat ik er vorige week ben achtergekomen dat de posting van "hap-driver" door iemand anders is gedaan en dat ik er een hekel aan heb om aangesproken te worden op uitspraken van iemand die anoniem wenst te blijven maar beledigende postings verstuurd!

hopenlijk is een en ander uit de wereld!

mzzl, d'n Druif, a.k.a. johan
De dingen waar ik tegen ben, die ben ik liever voor.....