@Henk:
Je onderschrift bij je postings schrijft:
Disclaimer:
Alhoewel kritisch volger van instanties die diensten uitvoeren voor de overheid, zoalsPolitie, KNRM en Brandweer, ben ik een groot voorstander van de manier waarop dat in Nederland geregeld is en bewonderaar van de mensen die deze diensten uitvoeren. Kritiek is opbouwend bedoeld en heeft slechts als doel vermeende misstanden aan de kaak te stellen en de geleverde kwaliteit en sevice aan de klant te verbeteren en/of veiliger te maken.
Uit al je postings laat je niet blijken dat je ten eerste blij bent op de manier hoe dingen in Nederland geregeld zijn. Daarnaast laat je ook niet blijken een bewonderaar te zijn van in dit geval de politie. Dit doordat je een stelling in neemt die zeer negatief tegenover de politie is en opgevat kan worden dat je een grote hekel hebt aan de politie. Je ziet bij veel leden een weerstand en dat komt voornamelijk doordat je enigzins een hatelijke toon aanslaat.
Als je kritiek daadwerkelijk bedoeld is als opbouwend en je doel slechts vermeende misstanden aan de kaak te stellen, dan zou ik eens wat aan mijn manier van communiceren doen. Bij de politie opleiding zou de docent Sociale Vaardigheden (SOVA) je in dit geval een onvoldoende geven. Jou manier van communiceren kwetst groepen mensen, maar ook individuen.
Wij zijn hier op een forum wat voor hulpverleners en geintresseerden is. Het is de bedoeling dat men wat van elkaar leert en dat kan en mag natuurlijk altijd dmv een discussie. Daar heb ik niks op tegen. Maar zodra de toon kwetsend wordt, dan is het misschien verstandig om het te laten rusten. Ook voor de leden die op jou gereageerd hebben, misschien is het beter om jou reactie's maar te negeren. Aan de andere kant is het ook aan jou om er over na te denken of je hier wel op de juiste plek bent.
Als je een antipatie hebt tegen de blauwe kolom, wees dan zo respectvol om niet meer te reageren. Dan kwets je niemand en dan zal niemand jou kwetsen of je (on)bedoeld in een hokje plaatsen.