Rescue Vlissingen

Auteur Topic: Rescue Vlissingen  (gelezen 71714 keer)

0 gebruikers (en 19 gasten bekijken dit topic.

Straalpijp Rick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,863
  • Er is geen beter weer dan BRANDWEER
    • Brandweer Barendrecht
Reactie #150 Gepost op: 18 augustus 2004, 22:42:00
ik vondt de dag ook supergezellig,het was goed opgezet en ook ik wil de organisatie bedanken voor alles wat ons is aangeboden,Albert mijn complimenten voor de dag aan jouw en je mensen.

De BBQ was supergezellig,er is veel bijgepraat dus zeker voor herhaling vatbaar.Alleen dan zetten we Rick aan de Ranja,de volgende ochtend.......... :-X :-X ;D ;D ;D ;D

Jij weet hoe het zit  ;D


Albert Dijkstra

  • Gast
Reactie #151 Gepost op: 19 augustus 2004, 10:34:12
ja, het was een perfecte dag. Veel publiek, zon en super enthousiaste deelnemers hebben een daverend succes teweeg gebracht!
Nu even het volgende, zijn er bij jullie soms nog blauwe caps over ? Dit vanwege een vraag van een oud demo helikopter vlieger aan RV 2002 die graag een exemplaar hiervan wil ontvangen. Zijn RV 2002 T shirt is aan flarden geknipt nadat hij bij een ongeval betrokken was geraakt, dus ook die heeft hij niet meer...Onze voorraad is volledig uitgeput, dus ik hoop dat er nog ergens "onbenut" rondslingeren......
graag een berichtje!


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #152 Gepost op: 19 augustus 2004, 14:22:37
ja, het was een perfecte dag. Veel publiek, zon en super enthousiaste deelnemers hebben een daverend succes teweeg gebracht!
Nu even het volgende, zijn er bij jullie soms nog blauwe caps over ? Dit vanwege een vraag van een oud demo helikopter vlieger aan RV 2002 die graag een exemplaar hiervan wil ontvangen. Zijn RV 2002 T shirt is aan flarden geknipt nadat hij bij een ongeval betrokken was geraakt, dus ook die heeft hij niet meer...Onze voorraad is volledig uitgeput, dus ik hoop dat er nog ergens "onbenut" rondslingeren......
graag een berichtje!
hoor ik daar de roep om de petjes???? ;D
Laat ik nog een paar over hebben,laat me ff weten hoe we dat gaan doen met opsturen ;)


albert Dijkstra

  • Gast
Reactie #153 Gepost op: 20 augustus 2004, 12:08:21
Ha , das goed nieuws! Stuur maar op naar mijn privé adres Willem Witsenlaan 6 te Vlissingen.
Zal de portokosten aan je terugbetalen, doe effe briefje bij met rekeningnummer. Geweldig, kan ik toch nog wat mensen gelukkig maken..( heb er zelf niet eens eentje.....!)


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #154 Gepost op: 20 augustus 2004, 13:38:39
Ha , das goed nieuws! Stuur maar op naar mijn privé adres Willem Witsenlaan 6 te Vlissingen.
Zal de portokosten aan je terugbetalen, doe effe briefje bij met rekeningnummer. Geweldig, kan ik toch nog wat mensen gelukkig maken..( heb er zelf niet eens eentje.....!)
regelen we Albert ;)


Gast48368

  • Gast
Reactie #155 Gepost op: 20 augustus 2004, 18:59:59
ik vondt de dag ook supergezellig,het was goed opgezet en ook ik wil de organisatie bedanken voor alles wat ons is aangeboden,Albert mijn complimenten voor de dag aan jouw en je mensen.

De BBQ was supergezellig,er is veel bijgepraat dus zeker voor herhaling vatbaar.Alleen dan zetten we Rick aan de Ranja,de volgende ochtend.......... :-X :-X ;D ;D ;D ;D

 :o De volgende ochtend pas ??? ;D


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #156 Gepost op: 20 augustus 2004, 19:05:23
:o De volgende ochtend pas ??? ;D
na mijn ervaringen wel ja :-X


firemanr

  • Gast
Reactie #157 Gepost op: 26 augustus 2004, 21:03:00
Was beter op de dag zelf geweest........ ;D ;D ;D


Annemiek

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,285
  • Reddingsbrigade
Reactie #158 Gepost op: 26 augustus 2004, 22:09:33
Was het echt zo erg......euhh,gezellig bedoel ik?  ;)
  Ta


Target77

  • Gast
Reactie #159 Gepost op: 28 augustus 2004, 08:48:22
Was het echt zo erg......euhh,gezellig bedoel ik?  ;)

Zekers....je hebt wat gemist joh  ;D ;D ;D