Rescue Vlissingen

Auteur Topic: Rescue Vlissingen  (gelezen 71704 keer)

0 gebruikers (en 16 gasten bekijken dit topic.

Lamper

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 35
    • Brandweer Yerseke
Reactie #160 Gepost op: 28 augustus 2004, 11:11:20
Die E-one is inderdaad van de Vliegbasis Woensdrecht, maar een nummer?????? Geen idee!

Hallo, wij hebben afgelopen donderdag 26 augustus 2004 een bezoek gebracht aan de vliegbasis van Woensdrecht, volgens mij hebben die E-one's (ze hebben er 3 staan á 1.2 milj. stuk) zoals die ene op Rescue Vlissingen heeft gestaan geen roepnummers! Ze worden zoals Angél zegt alleen gebruikt voor opleiding. We hebben er ook mee mogem rijden en een demo meegemaakt. Voor een foto impressie kijk dan op http://people.zeelandnet.nl/dlamper/Fotoboek/fotoboek1.htm onder aan de pagina staat de link naar de foto's. De foto waarin de drie in de kazerne staan is die ene met die breedte borden aan de zijkant diegene welke in Vlissingen heeft gestaan.

Gr
Lamper


Albert Dijkstra

  • Gast
Reactie #161 Gepost op: 7 september 2004, 18:46:32
Nog even een Rescue berichtje; vanaf 1 oktober verkrijgbaar via www.rescuevlissingen.nl het unieke Rescue Vlissingen 2004 fotoboek!
Een absolute aanrader, zie voor meer info de rescue site.


Karim

  • Gast
Reactie #162 Gepost op: 7 september 2004, 20:05:20

Medio september zal het speciale RV2004 fotoboek van Ruben Oreel en Edith Ramakers verschijnen! Voor belangstellenden zal dit boek (32 pagina's voorzien van ongeveer 75 full-color prints) in beperkte oplage via deze website te koop worden aangeboden voor slechts 9,95 Euro. Deelnemers ontvangen een gratis exemplaar. Belangstellenden kunnen een e-mail sturen naar Albert@rescuevlissingen.nl



Hey da's nog 's leuk!


Lars Carree

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 194
  • "Huil maar niet zuster, de broeder troost je wel"
Reactie #163 Gepost op: 7 september 2004, 20:20:24
Toppie.... erg leuk idee


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #164 Gepost op: 7 september 2004, 21:40:14
ja,dat boek wil ik ook wel op mijn boekenplank ;D


Jorrin

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,704
    • Lotuskring Het Gewondennest
Reactie #165 Gepost op: 7 september 2004, 23:19:27
Mij herken je toch niet met mijn hoofd onder water... :-\


firemanr

  • Gast
Reactie #166 Gepost op: 8 september 2004, 01:23:00
Mij herken je toch niet met mijn hoofd onder water... :-\
Nee, maar de rest stak nog boven water... ::) ::)



 ;D ;D ;D


Jorrin

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,704
    • Lotuskring Het Gewondennest
Reactie #167 Gepost op: 8 september 2004, 07:40:21
Nee, maar de rest stak nog boven water... ::) ::)



 ;D ;D ;D

 :P


Karim

  • Gast
Reactie #168 Gepost op: 1 oktober 2004, 12:00:47


Medio september zal het speciale RV2004 fotoboek van Ruben Oreel en Edith Ramakers verschijnen! Voor belangstellenden zal dit boek (32 pagina's voorzien van ongeveer 75 full-color prints) in beperkte oplage via deze website te koop worden aangeboden voor slechts 9,95 Euro. Deelnemers ontvangen een gratis exemplaar. Belangstellenden kunnen een e-mail sturen naar Albert@rescuevlissingen.nl




Ik heb 'm zojuist in de bus gehad.

En 't idee is heel leuk, maar eerlijk gezegd valt 't boekje me een beetje tegen.

Het zijn mooie foto's, maar wel veel van hetzelfde.

De heli's staan er heel vaak op, en de brandweer een paar keer, en that's it.

Nergens 1 ambulance foto, zowel de onze (van Genk) niet als de nederlandse ambu die er stond.   :( :'(

En verder staan er ook heel veel foto's in van gewoon publiek en strandgangers.
Dus mensen op het strand die toekijken, mensen op het strand die omhoog kijken, mensen langs het strand die ergens heen kijken, niet echt foto's waar je wat aan heb in mijn ogen.
Zet dan een paar extra hulpverlenigsvoertuigen erop i.p.v. tig keer al die vreemde mensen die eigenlijk niks met rescue vlissingen te maken hadden.


Gast48368

  • Gast
Reactie #169 Gepost op: 2 oktober 2004, 14:21:47
Ik heb 'm zojuist in de bus gehad.

En 't idee is heel leuk, maar eerlijk gezegd valt 't boekje me een beetje tegen.

Het zijn mooie foto's, maar wel veel van hetzelfde.

De heli's staan er heel vaak op, en de brandweer een paar keer, en that's it.

Nergens 1 ambulance foto, zowel de onze (van Genk) niet als de nederlandse ambu die er stond.   :( :'(

En verder staan er ook heel veel foto's in van gewoon publiek en strandgangers.
Dus mensen op het strand die toekijken, mensen op het strand die omhoog kijken, mensen langs het strand die ergens heen kijken, niet echt foto's waar je wat aan heb in mijn ogen.
Zet dan een paar extra hulpverlenigsvoertuigen erop i.p.v. tig keer al die vreemde mensen die eigenlijk niks met rescue vlissingen te maken hadden.



Karim, kleine troost: We hebben nog een filmpje van je prachtige ambu, ;)