Karim,
Als vanzelfsprekend zal de één het boek mooier vinden dan de ander. Toch een paar kleine opmerkingen van mijn zijde;
Door het grote deelnemersveld is het bijna niet mogelijk iedereen met een foto in het boek te zetten, ik hoop op begrip van de deelnemers hiervoor. (Overigens staan alle deelnemers vermeld in het boek. )
Fotos met publiek zijn belangrijk om de sfeer van deze dag goed weer te kunnen geven, het publiek heeft juist alles met Rescue Vlissingen te maken !
Het was niet de bedoeling een soort voertuigen foto verslag te maken o.i.d. , maar juist een boek waarin de sfeer, de omvang en de verscheidenheid in demonstraties wordt uitgedrukt. Naar mijn mening is dat de samenstellers van het boek ruimschoots gelukt!
Ik heb zelf bewust geen keuzes gemaakt in welke fotos in het boek terecht zouden komen. Deze keuzes overgelaten aan de proffesionals, zonder vooraf kennins genomen te hebben van het beschikbare beeldmateriaal. Zodoende dus (met moeite...) onafhankelijk gebleven omtrent de samenstelling van het boek.
Ten slotte..... in 2006 herkansing ?.....