Rescue Vlissingen

Auteur Topic: Rescue Vlissingen  (gelezen 71632 keer)

0 gebruikers (en 13 gasten bekijken dit topic.

Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #320 Gepost op: 25 februari 2006, 11:35:31
Stilletjes aan gaat het programma ook weer vaste vormen aannemen. Wij hopen zeer binnenkort het programma op de website te publiceren, in elk geval kan ik nu al aangeven dat het weer een mooi evenement gaat worden! Nieuw is de deelname van de J-SAR helikopter, alle reden dus om 16 augustus weer naar Vlissingen te komen!
ps, voor diegene die hem nog niet hebben; de originele Rescue Vlissingen 2006 sticker is nog steeds (gratis) verkrijgbaar. Stuur een mailtje naar albert@rescuevlissingen.nl en de sticker komt per omgaande jouw kant uit!

 8)
Ik heb een poosje geleden al om een sticker gevraagt,maar nog niets  ???


Albert

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 46
    • rescue vlissingen
Reactie #321 Gepost op: 25 februari 2006, 14:41:16
Dacht van de week al een auto van TPG post  ;)met een opvallend rode sticker te zien rondrijden .....
wellicht ergens iets met verzending fout gegaan, stuur nogmaals je adresgegevens even door Peter !


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #322 Gepost op: 25 februari 2006, 14:47:00
Dacht van de week al een auto van TPG post  ;)met een opvallend rode sticker te zien rondrijden .....
wellicht ergens iets met verzending fout gegaan, stuur nogmaals je adresgegevens even door Peter !
Onderweg hoor,alvast bedankt  ;)


tebby

  • Verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,690
    • mijn hyves
Reactie #323 Gepost op: 28 februari 2006, 16:00:35
ik heb ontvangen


ontzettend bedankt
flappus  niet elke verandering is een verbetering


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #324 Gepost op: 1 maart 2006, 18:48:30
ik heb het ontvangen


ontzettend bedankt

Ook van mijn kant ;)
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Bleij

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 607
Reactie #325 Gepost op: 5 maart 2006, 10:08:50
Coastguard Alpha Romeo geeft demo op 16 augustus

VLISSINGEN - De door de NOGEPA ingehuurde Search And Rescue Helicopter Coastguard Alpha Romeo zal tijdens Rescue Vlissingen 2006 een demo geven.

De helikopter van het type Eurocopter AS 332L2 Super Puma, met registratie G-JSAR, is sinds november 2003 gestationeerd op Den Helder Airport. De helikopter is ingehuurd door de Nederlandse Olie en Gas Exploratie en Productie Associatie en wordt ingezet om hulp te verlenen bij calamiteiten inde offshore- en scheepvaart industrie. Tevens vormt de helikopter een tijdelijke aanvulling op de SAR capaciteit van de Koninklijke Marine.

Het komt niet vaak voor dat de Coastguard Alpha Romeo, met haar opvallende geelzwarte beschildering, zo ver ten Zuiden van Den Helder te zien is.

Mooi berichtje op de website van www.rescuevlissingen.nl  ;)



Colin

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 947
Reactie #326 Gepost op: 5 maart 2006, 10:25:51
Geweldig! :) 8) Die heb ik nog nooit in actie gezien. :D
Groeten, Colin


scoutcow

  • Anesthesiemedewerker io
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,111
    • Rhovanion
Reactie #327 Gepost op: 5 maart 2006, 12:05:18
ik wel 8)


Maar ik begin nu al erg zin te krijgen in Rescue Vlissingen :)


Joris

  • Manschap A
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,491
Reactie #328 Gepost op: 5 maart 2006, 12:19:23
Ik zovaak, in Katwijk zie je 'm heel vaak vliegen!  ;)
343, never forget.


Albert

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 46
    • rescue vlissingen
Reactie #329 Gepost op: 21 maart 2006, 17:59:54
En weer nieuws aan het front; De Koninklijke Luchtmacht is opnieuw van de partij met het PC-7 demo team en de SAR helikopter Leeuwarden. Naast deze vliegende deelnemers demonstreerd het Nederlands Loodswezen ook weer haar inmiddels traditionele helikopter-beloodsing en als eerder gemeld staat de SAR demo van de Coastguard Alpha -Romeo ook al ingepland. Voorts zijn nog wat aanvragen in behandeling ( hiermee treden we naar buiten zodra bevestiging ontvangen is) maar zoals het er nu al naar uit ziet wordt het weer de moeite waard in Vlissingen!

Een training "overleven op zee" is in voorbereiding, tegen een zeer geringe vergoeding (vanwege de onkosten die hiervoor moeten worden gemaakt) kunnen kandidaten zich binnenkort via de website aanmelden. Enne, overleef je het niet....., krijg je van ons gewoon je geld terug !! :D
Later meer hierover !