Nou, nou, die conclusie slaat echt nergens op.
Je zou ook kunnen denken, ach die agent heeft kennelijk een heftige ervaring achter de rug. Oke, het is niet heel beleefd om zo te reageren, maar goed, ik leg me er bij neer en begrijp het best. Een reanimatie uitvoeren heeft toch een behoorlijke impact op betrokkene. Dat heeft toch niets met mentaliteit te maken.... En dat het netter had gekund, absoluut....
Rest me te zeggen dat ik het nut van dit topic eigenlijk nog steeds niet begrijp. Als je echt wat wil bereiken was je gewoon met de betrokken agent in gesprek gegaan. (uiteraard niet ter plaatse) Dan leren jullie er allemaal wat van.
Dan leert die agent er misschien wat van en ik leer ik er misschien wat van, maar leren andere agenten die er niets van af weten er wat van? nee... Daarom heb ik hem geopend,
Zo heb ik het meegemaakt en dat wilde ik delen, van als een agent in zo'n zelfde situatie komt misschien denkt hij dan aan dit topic.
van owja, nu snap ik wat thetwin bedoelt.
Nogmaals die agent heeft (niet wetende hoe het met het so is afgelopen) top prestatie geleverd absoluut.
Maar als hij nog teveel adrenaline heeft en denkt dit op te lossen door omstanders af te blaffen, doet dat niet... Dit keer ben ik het een simpel persoon die zoiets heeft van ga de discussie niet eens aan en vertrek wel. Maar de volgende keer staat er een voor hem die wel de discussie aan gaat... Dat wil je niet en zeker niet bij een so.
Door simpel naar de omstander of hv'er te lopen en hem te vragen te vertrekken is er niets aan de hand. Is dit nou teveel gevraagd?