Uiteindelijk is alles een momentopname, dat is ook met de APK van je auto. Maar je verkleint wel de eventuele problemen. Men heeft de laatste tijd het erg hoog in de bol over de zelfredzaamheid van de burger, opzich een mooi streven. Maar ik denk dat legio mensen daar niet aan toe zijn.
Dat ben ik met je eens en heb ik ook geen problemen mee.
Laat maar komen die veranderingen.
Maar ik ben wel van mening dat ook de branche zelf hierover mag nadenken en we allen moeten streven naar een zo veilig mogelijke situatie. Doden door CO hoeft in deze tijd niet meer voor te komen. Daar is de techniek al ver genoeg voor.
Alleen men durft de techniek niet te gebruiken of men vindt het te duur. Ik weet niet waar dat aan ligt. Maar innovatie in ook dit soort dingen mag van mij gebeuren. Ik zou de meerprijs er wel voor over hebben. Als er een ketel was die een dergelijke signalering had dan kwam die er zeker, als het aan mij ligt.
Het keuren van een ketel is geen voorkomen van! (je verminderd alleen de kans).
Een signalering en de genoemde opties wel.
Enneh, die CO-meter uit je ketel slopen 's nachts gaat je niet lukken hoor, je weet hem niet te zitten en hij kan niet zomaar verwijderd worden. (daar is tie te klein voor)