Grote Brand in Bouwput Amsterdam 21.03.05

Auteur Topic: Grote Brand in Bouwput Amsterdam 21.03.05  (gelezen 3649 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Rémon Duivestein

  • Gast
Reactie #30 Gepost op: 23 maart 2005, 21:00:00
waarom?Dan zijn ze nog steeds niet beschermt tegen hitte en vuur  ;)

Ja oké maa rje kan ze op de gevaren wijzen... bedoel je weet zelf als je rook inademd dat je gelijk naar het ziekenhuis kan.. waarom doe je het dan... omdat er mensen binnen zitten.. Is de brandweer er toch voor.. vaak genoeg gezien dat agenten met rook inhaltie naar het ziekenhuis moeten.... Is in feiten hun eigen schuld.. Maar je kan ze toch op gevaren wijzen of zie ik dat verkeerd?


firemanr

  • Gast
Reactie #31 Gepost op: 23 maart 2005, 21:03:26
Ja oké maa rje kan ze op de gevaren wijzen... bedoel je weet zelf als je rook inademd dat je gelijk naar het ziekenhuis kan.. waarom doe je het dan... omdat er mensen binnen zitten.. Is de brandweer er toch voor.. vaak genoeg gezien dat agenten met rook inhaltie naar het ziekenhuis moeten.... Is in feiten hun eigen schuld.. Maar je kan ze toch op gevaren wijzen of zie ik dat verkeerd?

Ik denk niet dat je daar aan moet beginnen.....je wordt als brandweerman toch oo niet geleerd om boeven te vangen...... ::)

Schoenmaker blijf bij je leest....... ;)


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #32 Gepost op: 23 maart 2005, 21:08:38
Ja oké maa rje kan ze op de gevaren wijzen... bedoel je weet zelf als je rook inademd dat je gelijk naar het ziekenhuis kan.. waarom doe je het dan... omdat er mensen binnen zitten.. Is de brandweer er toch voor.. vaak genoeg gezien dat agenten met rook inhaltie naar het ziekenhuis moeten.... Is in feiten hun eigen schuld.. Maar je kan ze toch op gevaren wijzen of zie ik dat verkeerd?
Rčmon,ze weten dat het gevaarlijk is.Maar op de een of andere manier gaat het toch mis


guest1564

  • Gast
Reactie #33 Gepost op: 23 maart 2005, 23:01:59
Net wat Rader zegt, er zou een vrouw huilend en schreeuwend naast je staan ´mijn kind is nog binnen´ wat moet je dan? ´Sorry mevrouw, als ik rook inadem kan ik over 10 jaar nog ziek worden en moet ik zowiezo naar het ziekenhuis´, ik denk dat je dat op zo´n moment niet over je hart krijgt en dat je een potje adrenaline krijgt en gewoon naar binnen gaat, en ik denk dat een curcus daar ook niet tegen helpt 8)


MHL

  • Gast
Reactie #34 Gepost op: 24 maart 2005, 10:39:15
Ze leren het toch nooit.

Totdat het een keer echt mis gaat en een brandweerman een agent naar beneden kan dragen.

Politie moet gewoon wachten op de brandweer.