Ambu Haaglanden

Auteur Topic: Ambu Haaglanden  (gelezen 8466 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #30 Gepost op: 27 maart 2005, 10:57:44
goedenmorgeeeeeeeeeeeeeeeeeen

nee zelf denk ik dat het een ''gewone'' vario zal worden dus zonder bak opbouw, maar ik kan het fout hebben natuurlijk
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

Robin Hundman

• Gast
Reactie #31 Gepost op: 27 maart 2005, 11:34:49
Sorry, nou snap ik er helemaal niks meer van! Wat wordt die Vario dan? Een soort Micu of gewoon een normale ambulance? Want het lijkt me sterk dat dat ding even met een spoedrit door Haaglanden heen scheurt.

Ricardo B

• Senior gebruiker
    • Regio15 - Brandweer & ambulancediensten uit de regio Haaglanden
Reactie #32 Gepost op: 27 maart 2005, 11:37:28
Ja dat ben ik ook totaal met je eens robin, Ik zou voor de lol wel eens een cario naast een chevy willen zien staan. Volgens mij is die vario heel wat breder. Maar joffry zal als geen ander weten hoe smal de straatjes in delft en den haag zijn, toch joffry  ;)

Gr. Ricardo
HBO-Verpleegkundige Manschap A + bediener hoogwerker kazerne loosduinen

Robin Hundman

• Gast
Reactie #33 Gepost op: 27 maart 2005, 11:43:06
Ja dat ben ik ook totaal met je eens robin, Ik zou voor de lol wel eens een cario naast een chevy willen zien staan. Volgens mij is die vario heel wat breder. Maar joffry zal als geen ander weten hoe smal de straatjes in delft en den haag zijn, toch joffry  ;)

Gr. Ricardo

Idd, kijk maar eens naar die arrowstick die erop zit. Die hebben ze in Zeeland op die E-klasse's zitten. Daar passen ze precies in de breedte op.

René Boot

• Gast
Reactie #34 Gepost op: 27 maart 2005, 12:02:46
Hoooooooooo er is niet gezegd dat het een Vario wordt maar gevraagd of het mogelijk een Vario gaat worden.

Groet René

Ricardo B

• Senior gebruiker
Reactie #35 Gepost op: 27 maart 2005, 12:15:45
Precies René, mijn antwoord zou zijn nee, ik denk niet dat het mb vario's worden. Ik denk eerder dat het chevrolets worden omdat ze daar tevreden over zijn. Of het worden mb sprinters, die schijnen ook goed te bevallen in den haag.

Gr. Ricardo

Bart S

• Gast
Reactie #36 Gepost op: 27 maart 2005, 14:11:56
Tja, wanneer ze worden afgeleverd is nog beetje onduidelijk, mogelijk voor de zomer, voertuigen worden groot volume voertuig op basis van mercedes chassis.

... dus geen Chevy  ;D
Op basis van Mercedes, dus dan zou een Vario kunnen, maar een (Emergency) Sprinter lijkt me waarschijnlijker.

Groetjes,

Bart

Ricardo B

• Senior gebruiker
Reactie #37 Gepost op: 27 maart 2005, 14:58:30
k heb weer eens met slapende ogen zitten lezen  :D

Gunther

• Forum gebruiker
Reactie #38 Gepost op: 27 maart 2005, 15:32:04
Er werd eerder ook gessugereerd dat het een Sprinter chassis met containeropbouw zoals die van de VZA zou kunnen worden.

René Boot

• Gast
Reactie #39 Gepost op: 27 maart 2005, 15:50:26
Nogmaals er werd een vraag gesteld wat voor type die groot volume ambulance zou kunnen zijn, niet meer en niet minder.