Waarschuwing KNMI en Incidenten gevaarlijk weer (geel) of extreem weer (oranje) 2009

Auteur Topic: Waarschuwing KNMI en Incidenten gevaarlijk weer (geel) of extreem weer (oranje) 2009  (gelezen 42610 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Stefan Verkerk

• Fotograaf Wezep e.o.
  • Senior gebruiker
  • Weerliefhebber
    • StefanVerkerk.nl
Karnemelk - check
Windmolentje aan- check
Natte koude washandjes om ff koel te deppen- check
Fles water - check
112 Forum standby - check[..] en juist alle voorbereidingen die jullie allemaal moeten treffen
Uhm, die dingen heb ik standaard in huis... jaar in jaar uit voor dagelijks gebruik.. of ben ik nou gek ;)

Eerste meldingen van hagel momenteel regio Gouda, ook Groningen meldt nu onweer.
www.stefanverkerk.nl | www.hmpaal.nl | PPK houder | Canon

Gast48368

• Gast
Dit soort klachten kun je bij het KNMI neerleggen, hier houden we het bij het weeralarm.

We gaan weer verder met ons weerpraatje....... :)

Ik heb zonet vriendelijk in het zwart verzocht om on topic te gaan.........schijnt toch dat we maar weer richting waarschuwingsrood moeten,.  :-\

Volgende off topic berichten verwijder ik zonder vooraankondigingen.

Anneke

moderator

Mike!

• Forum gebruiker
  • 112ijmond.nl
    • 112ijmond.nl
In amsterdam zuid oost begint het nu te waaien....  :P

JeroenE

• Hoofdbrandwacht
  • Junior gebruiker
  • **
0802999 16:00:16   20-08-09   PRIO 2 Wateroverlast (Situatie: water op zolder ?) Gemeentekantoor Bronckhorst : BANNINKSTRAAT 24 A HENG
Brandweer Noord-Oost Gelderland ( Monitorcode AC )

Volgens mij vond de centralist het ook al vreemd =p Anyways, in Hengelo zijn er al meerdere meldingen zo te zien, dus zal het daar wel aardig aan het waaien zijn. Iemand uit die regio aanwezig?
Alles op persoonlijke titel.

enrico1972

• Senior gebruiker
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
het wordt hier heel grijs

Dat is fijn maar waar is hier.
Misschien makkelijk in dit onderwerp Weeralarm om bij dit soort berichten je woonplaats of regio te vermelden.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen

JordyDelwel

• Senior gebruiker
  • www.DelwelFotografie.nl
0802999 16:00:16   20-08-09   PRIO 2 Wateroverlast (Situatie: water op zolder ?) Gemeentekantoor Bronckhorst : BANNINKSTRAAT 24 A HENG

Volgens mij vond de centralist het ook al vreemd =p Anyways, in Hengelo zijn er al meerdere meldingen zo te zien, dus zal het daar wel aardig aan het waaien zijn. Iemand uit die regio aanwezig?

Hej jeroen dit zijn testen van de extreem weer codes  ;) geen echte inzet dus O0
Fotograaf Harderwijk e.o. http://www.DelwelFotografie.nl

Danny722

• Manschap A
  • Senior gebruiker

Testen tbv procedure extreem weer ;)
VRU - Post Den Dolder / Post Zeist Grote interesse brandweerkunde en natuurbrandbestrijding

Guppie3335

• Senior gebruiker
Kan ik beamen. Maar die druppels zijn dan erg plaatselijk, want ik zie er geen een!  ;)

Geen paniekzaaien, mensen met een hobby / passie voor extreem weer en alles daaromheen.  ;)

Waren een paar verdwaalde denk ik ... nu weer weg .... alleen oudelands ambacht

Stefan Verkerk

• Fotograaf Wezep e.o.
  • Senior gebruiker
  • Weerliefhebber
    • StefanVerkerk.nl
Iedereen die nu beweert te zeggen "Van uitstel komt afstel" discussieer ik kapot! ;)

www.stefanverkerk.nl | www.hmpaal.nl | PPK houder | Canon

peebee

• Senior gebruiker
Iedereen die nu beweert te zeggen "Van uitstel komt afstel" discussieer ik kapot! ;)

:):)

Overigens op http://weer.pampasgras.tk/ (leuke site die eerder genoemd is) zie je dat in het afgelopen uur of anderhalf de temp met 10 graden is gezakt. (Locatie spijkenisse)
If it's idiot proof, they invent a better idiot. PEBKAC - Problem exists between keyboard and chair alles is een raadsel maar ik weet nog niet in wat