Waarschuwing KNMI en Incidenten gevaarlijk weer (geel) of extreem weer (oranje) 2008

Auteur Topic: Waarschuwing KNMI en Incidenten gevaarlijk weer (geel) of extreem weer (oranje) 2008  (gelezen 29530 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Michel D.

  • POL/NRK/SIGMA
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,209
In Vianen is bij mij op nog geen 200 m de bliksem ingeslagen, nu woningbrand:

16:59:59   26-07-08   9   G   BRAN   P 1 WONINGBRAND Reinoud III Straat VIANEN (VIA)


jeroenbos

  • jeugdbrandweer/ fotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 697
In Vianen is bij mij op nog geen 200 m de bliksem ingeslagen, nu woningbrand:

16:59:59   26-07-08   9   G   BRAN   P 1 WONINGBRAND Reinoud III Straat VIANEN (VIA)

oke zijn er foto`s gemaakt en als die er zijn gemaakt wilt u die dan pm naar mij dan komen ze op de website van de brandweer nieuwegein


morrie

  • Gast
foto van vlak voor de hel losbarstte in het Gooi een uurtje geleden......
kon niet eens meer thuiskomen: alles stond blank en de auto sloeg steeds af..... moest wachten tot het minder werd.....


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
26-07-2008 19.26 IVM MET ZWARE REGEN BUIEN EN ZWARE STORM WAARSCHUWING MELDKAMER OPGESCHAALD (Officier van Dienst Waterweg, Officier van Dienst Noord, Officier van Dienst Oost, Officier van Dienst Zuid, Officier van Dienst Haven, Officier van Dienst Voorne-Putten, Officier van Dienst Goeree-Overflakkee)
greetz,  Enrique


Robinh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,210
Zo zag de lucht er in Oldenzaal uit..



OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!


jvr3

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 182
Maatregelen Zwarte Cross door regen
Het Achterhoekse festival Zwarte Cross is zaterdagavond enkele uren afgesloten geweest.
De organisatie vreesde een chaotische situatie wanneer bezoekers wegens de regenval in korte tijd terug zouden keren naar de camping. Ook werden nieuwe bezoekers van het festival van het terrein geweerd.
Het is de tweede dag op rij dat de Zwarte Cross wordt geteisterd door slecht weer. De organisatie hoopt op 115-duizend bezoekers, maar dat streven lijkt vanwege het slechte weer niet haalbaar.

Bron: Omroep Gelderland


jeroenduitske

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 534
  • jeroenduitske
hier in eijsden limburg zuid regent het en onweert het er komen nu genoeg dienstverleningen binnen bij de brandweer
EHBO'er  - AED Bediener RK'er Chauffeur bij VZA international post Echt Verzorgende IG


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Misschien ten overvloedde, maar het is niet nodig om complete lijsten van P2000 monitoren af te halen en hier te plakken. Iedereen heeft internet, en kan dus ook zelf een monitor bezoeken.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Daniël-

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 166
    • Website kazerne Groene Tuin
Op dit moment (0:29) nog geen spatje regen gevallen. In heel Rotterdam niet volgens mij.  :D
[/


firemanr

  • Gast
Wel voorlopig komt Zuidwest er weer goed vanaf. (voorlopig. ;)) Hier is nog geen drupje gevallen. O0