Waarschuwing KNMI en Incidenten gevaarlijk weer (geel) of extreem weer (oranje) 2007

Auteur Topic: Waarschuwing KNMI en Incidenten gevaarlijk weer (geel) of extreem weer (oranje) 2007  (gelezen 40692 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

Ferrari_F50

  • Gast
Sommige zenders doen het hier niet meer, het zit nu recht boven Spijkenisse.


Bart S

  • Gast
Volgens mij is ie net ingeslagen hier ergens, goeiedag wat een klap. De hond van de buren helemaal over z'n theewater ;D


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Volgens mij is ie net ingeslagen hier ergens, goeiedag wat een klap. De hond van de buren helemaal over z'n theewater ;D

Hij is hier net bij de buren in de bliksemafleider geschoten!
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Met bakken hier (ZH eilanden), weinig onweer en wind... :|
En zo goed als droog, met in de verte nog véél gerommel...


brielle

  • Gast
Nee, want deze bui gaat van oost naar west (landinwaarts naar de kust). ;)

ja ik heb het door als ik nu richting rozenburg kijk is het heel donker zie bijna niks meer :(

zij ook al veel HV-tjes aan de gang nu


Michelle1983

  • Gast
Tilburg-West staat 90% van de wegen vol water (dus tot over je enkels) met de bijbehorende rioollucht. Noordoostkant van Tilburg (Berkel-Enschot e.o.) heeft veel minder gehad. Qua onweer denk ik dat in Tilburg-West zo'n 15-20 buien hingen op een gegeven moment (toen was het dus ook pikzwart).


Bart S

  • Gast
De regen neemt wat af maar het blijft verschrikkelijk onweren. Ik zie inderdaad het aantal OMS meldingen omhoog schieten :)


Arnoud

  • Gast
In het "oosten" is het nog steeds zo'n 31 graden, en zo te zien komt er hier nog geen regen ?!



RAdeR

  • Hoofd Rode Kruis Noodhulpteam, BLS instructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 14,616
0104999  18:56:08 8-6-2007  PRIO 1 8632 STORMSCHADE (Soort stormschade: dak van gebouw eraf) DUCAATSTRAAT ZAANDAM   Brandweer Zaanstreek-Waterland


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Almere nog steeds droog, lucht ook nog niet al te donker, koelt ietsje af, waaien begint een beetje. Hoor nu ook in de verte beetje onweer.

Tijdens het tikken van dit bericht begint de wind ook op te zetten.