Waarschuwing KNMI en Incidenten gevaarlijk weer (geel) of extreem weer (oranje) 2007

Auteur Topic: Waarschuwing KNMI en Incidenten gevaarlijk weer (geel) of extreem weer (oranje) 2007  (gelezen 41249 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Bart S

• Gast
Het begint nu te sneeuwen in Rotterdam. Snel nog maar even wat boodschappen doen....

Marinus W

• Forum gebruiker
  • Hoofd Brandwacht, Ex SIGMA
In Middelburg de 5 cm al gepasseerd! Sneeuwt flink.

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
http://www.telegraaf.nl/binnenland/58351501/Minder_vluchten_Schiphol_vanwege_sneeuw.html?p=2,1

Vind het toch vreemd, hier valt nog geen korrel (hemelsbreed 5 km van schiphol). ::)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

RAdeR

• Hoofd Rode Kruis Noodhulpteam, BLS instructeur
  • Senior gebruiker
Driestar educatief neemt weeralarm serieus
Vanaf 11.45 uur zijn er op de hogeschool in Gouda geen activiteiten meer in verband met het aangekondigde weeralarm. Alle studenten worden geadviseerd om thuis te blijven en niet naar de hogeschool te gaan. Ook de lessen voor de LVO en de tentamens van vandaag (8 februari) komen te vervallen.
www.driestar-educatief.nl

Personeel mag zelf weten wat ze doen. ???
Ik blijf dus nog maar even zitten

RAdeR

• Hoofd Rode Kruis Noodhulpteam, BLS instructeur
  • Senior gebruiker
Verzekeraars waarschuwen voor instorten daken
(Novum) - Het Verbond van Verzekeraars waarschuwt donderdag voor het instorten van daken als gevolg van hevige sneeuwval. Als de afvoer verstopt raakt en smeltwater niet meer weg kan stromen, zijn vooral platte daken kwetsbaar.
De verzekeraars benadrukken dat beheerders van gebouwen niet massaal het dak op moeten gaan om daken sneeuwvrij te maken. "Wel moet de dakconstructie goed in de gaten worden gehouden zodat op tijd maatregelen kunnen worden genomen, zoals het plaatsen van stutten en eventueel het ontruimen van het gebouw."
In de afgelopen jaren zijn er diverse schades geweest als gevolg van instortende daken bij zware sneeuw en regenval. In november 2005 liep deze schade in de miljoenen, meldt het verzekeraarsverbond.
Het KNMI heeft voor donderdag een weeralarm afgegeven in verband met de verwachte sneeuwval. De sneeuwbuien trekken van het zuiden naar het noorden. Vooral het midden van het land kan een dik pak sneeuw verwachten.
www.nieuws.nl

rozema12

• Senior gebruiker
De eerste vlokken nu in Apeldoorn.

groeten, Remco

Menneke86

• Forum gebruiker
De website van het KNMI heeft bij dit weeralarm wederom belastingproblemen zo te zien  :D

tebby

• Verpleegkundige
  • Senior gebruiker
    • mijn hyves
Driestar educatief neemt weeralarm serieus
Vanaf 11.45 uur zijn er op de hogeschool in Gouda geen activiteiten meer in verband met het aangekondigde weeralarm. Alle studenten worden geadviseerd om thuis te blijven en niet naar de hogeschool te gaan. Ook de lessen voor de LVO en de tentamens van vandaag (8 februari) komen te vervallen.
www.driestar-educatief.nl

Personeel mag zelf weten wat ze doen. ???
Ik blijf dus nog maar even zitten

hier word nu overlegt want er gaat op school rond dat bussen er om 12 uur uit zijn gegaan
flappus  niet elke verandering is een verbetering

HulpverleningsWeb

• Forum gebruiker
    • HulpverleningsWeb
ook in Purmerend komen nu de eerste witte vlekjes naar beneden

tebby

• Verpleegkundige
  • Senior gebruiker
    • mijn hyves
wij moeten gewoon blijven ook al zijn er mensen die uit verwegiestan komen
flappus  niet elke verandering is een verbetering