grinnik ik dacht laat ik eens bescheiden zijn en hier niets over zeggen..... maar ehm....
Waarom niet, juist als vrijwilliger van buiten de HV diensten mogen we denk ik best wel wat trots zijn, of we nu mee werken om de kinderen naar Artis te brengen of dat we finacieel een bijdrage doen of in natura dat maakt niet uit toch..
En natuurlijk al de hulpverleners hoeven niet minder trots te zijn als wij, voor ons allemaal is het natuurlijk geweldig om aan een dergelijk evenement mee te
mogen werken. Uiteindelijk zetten we er met z'n alleen natuurlijk wel iets neer wat wereldwijd niet geëvenaard wordt.
Zelfs de leden van het korps waar de KLF vandaan gekomen is zijn er trots op dat hun voormalige voertuig voor dergelijke evenementen wordt ingezet dus waarom zouden we dan zelf niet trots zijn ??
En nu niet met z'n allen zeggen "we doen het voor de kinderen" want de grootste kinderen rijden de voertuigen Vind het gewoon een leuk project, en dan is sponsoring logisch.
En zo denken de directies van de bedrijven die mijn brandstof betalen en mijn dag door betalen er net zo over.