Helicopter crash tegen kraan van een gebouw (2 doden) Wandsworth Road, Vauxhall - Londen 16-01-2013

Auteur Topic: Helicopter crash tegen kraan van een gebouw (2 doden) Wandsworth Road, Vauxhall - Londen 16-01-2013  (gelezen 8932 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Diamondback

  • is BHV-er/ EHBO-er. was HBT-er
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,427
  • Diamondback, verslaafd aan Colt en de brandweer!
Agusta A109c, da's zo'n beetje een alleskunnertje.
Personenvervoer, traumaheli, off-shore, legerhelikopter, SAR.

Ook berucht vanwege het Agusta-schandaal in België wat leidde tot het rollen van heel wat koppen iclusief die van de toenmailge Secretaris Generaal van de NAVO - Willy Claes.


erik 67

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,622
  • Dit forum is het helemaal !
Verslapen redt leven hijskraanmachinist Londen

AMSTERDAM - Dat de hijskraan die woensdagochtend  in Londen door een helikopter werd geraakt leeg was, kwam omdat de hijskraanmachinist zich verslapen had. "Dat ik nog leef is een wonder,” aldus Nicki Biagioni.

De 30-jarige vader van drie kinderen was onderweg naar het dak van het gebouw om zijn plek op de kraan in te nemen. "Ik begin altijd om 7 uur en normaal gesproken maakt mijn 4-jarige zoontje me op tijd wakker," vertelt Biagioni aan The Sun. "Die ochtend bleef hij in bed liggen waardoor ik een uur te laat op mijn werk kwam. Dat heeft mijn leven gered."

Bij de crash in het centrum van Londen kwamen twee mensen om het leven. De piloot zelf en een 39-jarige voorbijganger die geraakt werd door brandende brokstukken. Twaalf mensen raakten gewond.

http://www.telegraaf.nl/buitenland/21227922/__Verslapen_redt_leven_hijskraanmachinist_Londen__.html


sylvester1986

  • Gast
Dan ben je wel blij dat je je verslapen hebt.