Foto's en discussie omtrent het nieuwe politie uniform

Auteur Topic: Foto's en discussie omtrent het nieuwe politie uniform  (gelezen 1214708 keer)

0 gebruikers (en 9 gasten bekijken dit topic.

Grumpy91

• Rode Kruis hulpverlener, werkzaam in zorgsector
  • Senior gebruiker
  • If you can Dream it, you can do it!
Reactie #1370 Gepost op: 4 juni 2014, 11:45:39
Citaat van: Groenemotormuis link=msg=1273015 date=1401874747
Zwart kleed over het algemeen toch iets meer af dan wit. Plus heb ik het idee dat de polo toch iets meer flexibel is dan het overhemd. Natuurlijk is het ook van de drager afhankelijk hoe erg hij/zij de polo in de broek stopt.

Zeker, maar bedoelde van bij de meeste stevigere agenten vind ik het huidige uniform prima uitzien, en ik hoop maar dat het inderdaad wat flexibel is. Ik ben benieuwd hoe het straks uitziet! Komende week weet ik meer  098uo
Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel

Cop/Fireman

• Generalist GGP; tevens Biker en taakaccenthouder C2000
  • Forum gebruiker
  • Hoofdagent en overige HV diensten geïnterreseerd
Reactie #1371 Gepost op: 4 juni 2014, 11:59:35
Citaat van: Groenemotormuis link=msg=1273015 date=1401874747
Zwart kleed over het algemeen toch iets meer af dan wit. Plus heb ik het idee dat de polo toch iets meer flexibel is dan het overhemd. Natuurlijk is het ook van de drager afhankelijk hoe erg hij/zij de polo in de broek stopt.

Ter info, het OPU is niet zwart, maar heel donkerblauw. En als het je niet staat, omdat je teveel gewicht hebt. Moet je toch maar weer eens een afspraak maken op de sportschool😝
"Waakzaam & Dienstbaar"

MartinJ

• daco/opco, lid vakredactie BLAUW, kerninstr. C2000/Portogewoon/MEOS, schipper, embleemverzamelaar
  • Forum gebruiker
  • EPP-schutter
    • Police Patch Collection
Reactie #1372 Gepost op: 4 juni 2014, 12:00:31
Citaat van: RobbieD link=msg=1272989 date=1401869364
Ik kwam nog wel wat foto's tegen op Google afbeeldingen die ik nog niet eerder gezien had. Zijn volgens mij wel dezelfde "acteurs" zoals in eerder verschenen foto's.
Hier een voorbeeld.

Net als een paar andere foto's die recent geplaatst zijn met dezelfde acteurs is deze foto inmiddels een jaar oud. Genomen bij de ondertekening van de gunningen.
 Ik reageer gelijk maar even op wat opmerkingen en suggesties.  Tijdens de winkelsessies bleek inderdaad dat het klittenband van het vhv ging haken aan de stof van de polo. Dat zag er na twee dagen al niet meer uit. Fabrikant heeft bij de definitieve versie een ander breisel gebruikt. De korte mouwen zijn iets langer en minder strak dan bij de eerster versie.  Alle wijzigingen zijn voortgekomen uit de winkelsessies.  De gebruiker heeft dus echt invloed gehad.
De polo zit inderdaad strakker dan de huidige omdat het vhv er strak overheen gedragen wordt en plooien dan kun irriteren.
Iemand begon ook over een stropdas. Ik mag toch aannemen dat het vanaf het begin al duidelijk was dat er bij dit uniform geen stropdas gedragen wordt.
Een ander meldt dat hij foto's gaat nemen en op dit forum plaatsen als hij iemand spot in het nieuwe pak. Dat lijkt me na aanstaande vrijdag echt niet meer nodig want dan start de presentatie en wordt genoeg geplaatst door voorlichting van de NP.

En tot slot, om de zeer enthousiastelingen even jaloers te maken, ik heb bijna twee weken geleden samen met de andere dienders uit het programmateam mijn nieuwe uniform meegekregen.  Uiteraard stuur ik geen foto's.  Lekker puh!!!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht.

Cop/Fireman

• Generalist GGP; tevens Biker en taakaccenthouder C2000
  • Forum gebruiker
  • Hoofdagent en overige HV diensten geïnterreseerd
Reactie #1373 Gepost op: 4 juni 2014, 17:30:53
Citaat van: MartinJ link=msg=1273022 date=1401876031
Net als een paar andere foto's die recent geplaatst zijn met dezelfde acteurs is deze foto inmiddels een jaar oud. Genomen bij de ondertekening van de gunningen.
 Ik reageer gelijk maar even op wat opmerkingen en suggesties.  Tijdens de winkelsessies bleek inderdaad dat het klittenband van het vhv ging haken aan de stof van de polo. Dat zag er na twee dagen al niet meer uit. Fabrikant heeft bij de definitieve versie een ander breisel gebruikt. De korte mouwen zijn iets langer en minder strak dan bij de eerster versie.  Alle wijzigingen zijn voortgekomen uit de winkelsessies.  De gebruiker heeft dus echt invloed gehad.
De polo zit inderdaad strakker dan de huidige omdat het vhv er strak overheen gedragen wordt en plooien dan kun irriteren.
Iemand begon ook over een stropdas. Ik mag toch aannemen dat het vanaf het begin al duidelijk was dat er bij dit uniform geen stropdas gedragen wordt.
Een ander meldt dat hij foto's gaat nemen en op dit forum plaatsen als hij iemand spot in het nieuwe pak. Dat lijkt me na aanstaande vrijdag echt niet meer nodig want dan start de presentatie en wordt genoeg geplaatst door voorlichting van de NP.

En tot slot, om de zeer enthousiastelingen even jaloers te maken, ik heb bijna twee weken geleden samen met de andere dienders uit het programmateam mijn nieuwe uniform meegekregen.  Uiteraard stuur ik geen foto's.  Lekker puh!!!

Maar jij mag het ook nog niet aan!!! 😝😜
"Waakzaam & Dienstbaar"

apoo

• Forum gebruiker
  • AVP
Reactie #1374 Gepost op: 4 juni 2014, 18:16:30
Thuis voor de spiegel wel ;)

Venture

• Eenheid AD
  • Senior gebruiker
Reactie #1375 Gepost op: 5 juni 2014, 09:06:26
Citaat van: MartinJ link=msg=1273022 date=1401876031
Tijdens de winkelsessies bleek inderdaad dat het klittenband van het vhv ging haken aan de stof van de polo. Dat zag er na twee dagen al niet meer uit. Fabrikant heeft bij de definitieve versie een ander breisel gebruikt. De korte mouwen zijn iets langer en minder strak dan bij de eerster versie.  Alle wijzigingen zijn voortgekomen uit de winkelsessies.  De gebruiker heeft dus echt invloed gehad.

Gelukkig want ik had m'n polo inderdaad na 10 seconden al om zeep geholpen  ::) 998765(althans, qua looks, functioneel gezien was hij niet kapot) met behulp van mijn koppel en VHV (klittenband). Fijn om te lezen dat daar toch een oplossing voor gevonden is!

M.b.t. de korte/strakke mouwtjes: jammer, ik leek veel breder dan dat ik ben e050

ReinierNH

• Hoofdagent, motorrijder, ME-lid
  • Forum gebruiker
  • Noodhulp
Reactie #1376 Gepost op: 5 juni 2014, 09:59:59
Citaat van: Venture link=msg=1273264 date=1401951986
Gelukkig want ik had m'n polo inderdaad na 10 seconden al om zeep geholpen  ::) 998765(althans, qua looks, functioneel gezien was hij niet kapot) met behulp van mijn koppel en VHV (klittenband). Fijn om te lezen dat daar toch een oplossing voor gevonden is!

M.b.t. de korte/strakke mouwtjes: jammer, ik leek veel breder dan dat ik ben e050

Hehe andere mensen lijken waarschijnlijk veel dikker dan ze zijn als het te strak is ;D

EvEs

• HAP (ZHP RT)
  • Senior gebruiker
Reactie #1377 Gepost op: 5 juni 2014, 10:22:12
Ik ben wel blij met bredere mouwen.. Anders pas ik er niet in :-P

silque

• Sheepdog
  • Senior gebruiker
Reactie #1378 Gepost op: 5 juni 2014, 11:03:39
 0098 doe je nog steeds aan die strip feestjes dan ???
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.

EvEs

• HAP (ZHP RT)
  • Senior gebruiker
Reactie #1379 Gepost op: 5 juni 2014, 18:10:47
Ssssssst. 😂