Foto's en discussie omtrent het nieuwe politie uniform

Auteur Topic: Foto's en discussie omtrent het nieuwe politie uniform  (gelezen 1215317 keer)

0 gebruikers (en 33 gasten bekijken dit topic.

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #150 Gepost op: 26 december 2012, 13:24:23
Tsja, kijk maar op de landelijke intranet pagina. Heeft een paar weken geleden een berichtje opgestaan, lijkt me voldoende als bron!

Ik heb totaal niet de behoefte om hier over een discussie aan te gaan.... De broek is ook nog niet ''af''. Er zijn diverse aanbevelingen door individuele testdragers gedaan én er zijn al van te voren wat (kleine) aanpassingen geweest. Op het ''pas''-model van de testbroek stond politie op de flap. Op alle testbroeken echter niet meer, omdat ze daar al vanaf wilden. Dat men nu toch (weer) politie op de broek moet gaan zetten vanwege belastingtechnische redenen is enigsinds vreemd.... Aangezien we op diverse uniformstukken geen politie-teksten hebben staan. (Om maar een mooi voorbeeld te noemen de sportschoenen)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

kaasje

• Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • And as always, have nice day!
Reactie #151 Gepost op: 26 december 2012, 14:57:34
sportschoenen
Zwembroek, handschoenen, sokken, volgens mij de normale schoenen ook niet, regenbroek, pet ( :D) en zo kan je nog wel even doorgaan ;)
Hobby Bobby eenheid Den Haag

amstaf3

• Senior gebruiker
Reactie #152 Gepost op: 26 december 2012, 15:09:51
Dat er hier een Discussie overgehouden moet wordt  :'(
er is maar 1 ding belangrijk het moet Fuctioneel zijn meer niet en of het nu geel of Roze wordt (laatste eigenlijk niet zo'n gek idee tegenwoordig) pet of schuitje doet er niet toe wel of geen Politie op je broek.
Je krijgt het, en je draagt het maar.
Wil je het niet omdat het je niet aanstaat dan weet je waar het gat van de deur is.
CARPE DIEM QUAN MINIMUM CREDULA POSTERO oftewel Pluk de dag, vertrouw zo weinig mogelijk op de volgende

dielangemotormuis

• Senior gebruiker
Reactie #153 Gepost op: 26 december 2012, 15:25:48
er is maar 1 ding belangrijk het moet Fuctioneel zijn meer niet en of het nu geel of Roze wordt (laatste eigenlijk niet zo'n gek idee tegenwoordig) pet of schuitje doet er niet toe wel of geen Politie op je broek.
Wil je het niet omdat het je niet aanstaat dan weet je waar het gat van de deur is.

amen

DD

• Forum gebruiker
Reactie #154 Gepost op: 26 december 2012, 21:36:47
Dat er hier een Discussie overgehouden moet wordt  :'( er is maar 1 ding belangrijk het moet Fuctioneel zijn meer niet en of het nu geel of Roze wordt (laatste eigenlijk niet zo'n gek idee tegenwoordig) pet of schuitje doet er niet toe wel of geen Politie op je broek. Je krijgt het, en je draagt het maar. Wil je het niet omdat het je niet aanstaat dan weet je waar het gat van de deur is.

Wat jou betreft kunnen we dit forum dus beter opheffen...?
(oud) politie- en militair brandweerofficier hoofdofficier bij land- en luchtmacht  instructeur rampenbestrijding

AureliusM

• Senior gebruiker
  • A'dam
Reactie #155 Gepost op: 26 december 2012, 22:27:28
Wel jammer als er daadwerkelijk "politie" op komt te staan. Zulke broeken zijn ook prive prettig om te dragen.  >:D

Venture

• Eenheid AD
  • Senior gebruiker
Reactie #156 Gepost op: 27 december 2012, 09:14:53

Citaat van: WikipediaNL
Een internetforum of discussieforum (meestal gewoon: forum; meervoud: fora of forums) bestaat uit digitale publieke discussiepagina's op het wereldwijde web.

Q88

• Motorrijder
  • Forum gebruiker
Reactie #157 Gepost op: 27 december 2012, 15:02:54
Wel jammer als er daadwerkelijk "politie" op komt te staan. Zulke broeken zijn ook prive prettig om te dragen.  >:D

En daarom zou ik het dus wel fijn vinden als het wel op de nieuwe broek komt te staan.
Er zijn al genoeg stadscommando's en beveiligers die teveel op de politie willen lijken naar mijn mening.

crosslee

• Forum gebruiker
Reactie #158 Gepost op: 27 december 2012, 20:19:53
En daarom zou ik het dus wel fijn vinden als het wel op de nieuwe broek komt te staan.
Er zijn al genoeg stadscommando's en beveiligers die teveel op de politie willen lijken naar mijn mening.

Ik snap eerlijk gezegd ook het probleem niet. Ik heb een bikebroek waar het wel op staat ik vind het totaal niet misstaan. En het bevorderd alleen maar de zichtbaarheid

TDMdR

• Senior gebruiker
  • Sr. GGP AML|DI|THW
Reactie #159 Gepost op: 28 december 2012, 00:46:31
Citaat van: amstaf3 op 26 december 2012, 15:09:51
Dat er hier een Discussie overgehouden moet wordt  

Citaat van: WikipediaNL
Een internetforum of discussieforum (meestal gewoon: forum; meervoud: fora of forums) bestaat uit digitale publieke discussiepagina's op het wereldwijde web.

Ik denk dat amstaf3 er meer op doelt dat je nu eenmaal voor een uniformberoep hebt gekozen, dus eigenlijk heb je maar te accepteren dat je een bepaald uniform krijgt. We kunnen hier natuurlijk wel discussiëren of het mooi is of niet, maar uiteindelijk moet je het toch doen met wat er bedacht wordt.

Ik ben het ook wel eens met amstaf3. Wel of niet je pet op, een polo dragen, een cap op en andere eigen veranderingen aan het uniform. Je werkt nu eenmaal ergens waar een bepaald uniform voor bedacht is, dus draag dat dan ook. Je wist het van te voren. Ook al is het niet altijd even praktisch...