@MartinJ, bedankt voor wat meer uitleg! Waarom heeft de KL er eigenlijk voor gekozen het definitieve uniform niet apart eerder aan collega's te presenteren? Ivm geheimhouding oid?
Overigens gisteren ook 24/7 mogen ontvangen. Vond 2 karige bladzijdes wel erg weinig voor het nieuwe uniform. Had op zn minst toch wel wat meer plaatjes verwacht.
Ik heb diverse pagina's terug uitgelegd dat er een publiekscampagne zou komen. Om deze campagne niet onderuit te halen mocht er niets gepubliceerd worden. Want zodra je intern ergens een fotootje plaatst is het binnen de kortste keren wereldwijd gemaakt. Een mooi voorbeeld is dit forum. Deelnemers willen graag elkaar op de hoogte houden en zijn terecht en gelukkig nieuwsgierig naar de ontwikkelingen. Er was dus een duidelijk redenen om interne en extern tegelijk te communiceren. Voor de fotoshoot en enkele voorlichtingsfilmpjes zijn wel op enkele plaatsen opnamens gemaakt door burgers. Wonderlijk genoeg is daar nagenoeg niets van uitgelekt.
Je zou inderdaad verwachten dat het lijfblad van de NP, 24/7, er meer aandacht aan zou besteden. Ik heb dit keer de verpakking opengemaakt uit nieuwsgierigheid naar het artikel en heb zelfs de paginanummering nagelopen omdat ik het idee kreeg dat er mogelijk pagina's niet waren opgenomen. Een karig artikel. Des te meer een reden om het de volgende keer net als de vorige keren direct bij het oude papier te mikken. Opzeggen kan niets eens. Maar dat even terzijde.
Wat de media betreft: ik draai al een tijdje mee in dit mooie vak en weet dat je daar amper invloed op hebt. De waan van de dag bepaalt wat de meeste aandacht krijgt. Ik weet wel dat alle lokale media ook bij de campagne betrokken zijn en dat het de bedoeling is dat zijn gaan publiceren tegen de tijd dat er in hun eenheid uitgerold wordt.
Het youtube filmpje waarover hierboven gerept wordt zou meer aandacht mogen. Wonderlijk dat het een Belgische extentie heeft. Ik heb het zojuist even bekeken. Ik mocht acteren als cue assistent van de regiseuze en vind zelf dat het resultaat er mag zijn.