Foto's en discussie omtrent het nieuwe politie uniform

Auteur Topic: Foto's en discussie omtrent het nieuwe politie uniform  (gelezen 1215343 keer)

0 gebruikers (en 45 gasten bekijken dit topic.

Bryyan

• Forum gebruiker
Reactie #160 Gepost op: 28 december 2012, 08:42:18
Zijn er ook foto's/afbeeldingen van het nieuwe veiligheidsvest, die over het uniform gedragen gaat worden (staan in het topic "wat draag jij allemaal om je koppel")?

Gadgetman

• Forum gebruiker
  • ...zo niet...dan tóch....
Reactie #161 Gepost op: 28 december 2012, 11:20:25
En daarom zou ik het dus wel fijn vinden als het wel op de nieuwe broek komt te staan.
Er zijn al genoeg stadscommando's en beveiligers die teveel op de politie willen lijken naar mijn mening.

:P Stadscommando's dat is een mooie!! Gebruik hem zelf veel, maar hoor hem weinig. Overigens wat betreft de regels mbt logo's op bedrijfskleding was er een uitzondering als een tenue te bestempelen was als uniform maar de belastingdienst -althans sommige strepentrekkers aldaar- wil nog wel eens moeilijk doen.

Zo nu verder met vuurwerkoverlast  O0

PietjePuk

• Senior gebruiker
Reactie #162 Gepost op: 28 december 2012, 11:23:17
Foto's van het vest staan in dit topic; http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?topic=62046

Bryyan

• Forum gebruiker
Reactie #163 Gepost op: 28 december 2012, 12:35:28
Foto's van het vest staan in dit topic; http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?topic=62046.80

haha, ja zoeken naar een spelt in een hooiberg. de uniformen heb ik gezien. vest niet. Heb je een pagina waar ik op kan kijken in die topic?

PietjePuk

• Senior gebruiker
Reactie #164 Gepost op: 28 december 2012, 12:44:07
haha, ja zoeken naar een spelt in een hooiberg. de uniformen heb ik gezien. vest niet. Heb je een pagina waar ik op kan kijken in die topic?
http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?msg=1096082

RS6

• HAP - AA
  • Senior gebruiker
  • Audi - Vorsprung durch Technik
Reactie #166 Gepost op: 28 december 2012, 19:21:48
Bij mij op het bureau bespreken we het nieuwe uniform ook geregeld.
Er waren een aantal vragen / onduidelijkheden...

- Blijven we gebruik maken van de huidige jassen?

- Is het de bedoeling dat bij publieks opvang (aangifte dienst) het huidige uniform met das gedragen gaat worden?

Q88

• Motorrijder
  • Forum gebruiker
Reactie #167 Gepost op: 28 december 2012, 21:42:53
Dat over die jas is inderdaad een goede vraag nog helemaal niet bij stil gestaan.
De jas van het huidige uniform vind ik eigenlijk wel prima. Is eigenlijk 1 van de weinig uniformstukken waar ik me niet aan stoor.

Ik vroeg me ook af of er in de nieuwe broeken ook zakken zitten voor de wapenstok aangezien we misschien ook overgaan op de telescopische wapenstokken.

RS6

• HAP - AA
  • Senior gebruiker
  • Audi - Vorsprung durch Technik
Reactie #168 Gepost op: 28 december 2012, 22:38:11
Dat over die jas is inderdaad een goede vraag nog helemaal niet bij stil gestaan.
De jas van het huidige uniform vind ik eigenlijk wel prima. Is eigenlijk 1 van de weinig uniformstukken waar ik me niet aan stoor.

Ik vroeg me ook af of er in de nieuwe broeken ook zakken zitten voor de wapenstok aangezien we misschien ook overgaan op de telescopische wapenstokken.

Goeie vraag over de wapenstok.
Als biker heb ik die ook geregeld aan mijn koppel hangen maar dat werkt echt niet als je in de auto weg gaat.
Laat die telescopische stok maar komen dan!  ;)

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #169 Gepost op: 29 december 2012, 00:59:05
Er zit géén wapenstokhouder in de nieuwe broek
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !