Foto's en discussie omtrent het nieuwe politie uniform

Auteur Topic: Foto's en discussie omtrent het nieuwe politie uniform  (gelezen 1214599 keer)

0 gebruikers (en 13 gasten bekijken dit topic.

MartinJ

• daco/opco, lid vakredactie BLAUW, kerninstr. C2000/Portogewoon/MEOS, schipper, embleemverzamelaar
  • Forum gebruiker
  • EPP-schutter
    • Police Patch Collection
Reactie #1610 Gepost op: 10 juni 2014, 01:00:47
Citaat van: DiNozzo link=msg=1275201 date=1402352391
Ik ga zeker kijken,  maar ben net een paar dagem vrij geweest. Ik weet in ieder geval waar ik moet zoeken nu O0

Tactische vesten verdwijnen. Daarvoor in de plaats komen zgn harnassen, die je over het VHV aantrekt. De harnassen komen in de auto's en een aantal op de bureaus. Deze combinatie komt ongeveer overeen met de huidige tactische vesten, als daar tenminste de traumaplaten niet uitgehaald zijn.

Men is al gestart met de distributie.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht.

robbin050

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #1611 Gepost op: 10 juni 2014, 03:09:48

misschien niet op de juiste pagina maar dit is ok wel wat beetje slecht getekend  e050

Venture

• Eenheid AD
  • Senior gebruiker
Reactie #1612 Gepost op: 10 juni 2014, 05:33:58
Citaat van: Lars O. link=msg=1275198 date=1402351678
Nog even op het werk naar gezocht en gevonden. Ik vond een plaatje op intranet bij het bericht over de tactische vesten. Ik heb er bewust voor gekozen om het plaatje niet hier te plaatsen, omdat ik werkelijk waar geen idee heb of ik dat soort dingen vanuit intern mag delen, maar als het goed is kan je het zelf dus zo opzoeken op het werk  :).

Gespot, thanx, een beetje een 'meh' gehalte. Raar dat die ::: ontbreken in het logo.

Venture

• Eenheid AD
  • Senior gebruiker
Reactie #1613 Gepost op: 10 juni 2014, 06:24:43
Citaat van: RS6 link=msg=1270310 date=1400943644
Interessant filmpje!  O0
Het ziet er op de beelden erg goed uit en ik heb zin in de uitrol! ;)

Is dit filmpje inmiddels ergens (intern) gereleased? Ik kan het nergens vinden :(

Maddog30

• Forum gebruiker
Reactie #1614 Gepost op: 10 juni 2014, 08:48:05
Nou vandaag krijgen een aantal collega's als eerste het uniform uitgereikt.

Blijkt dat er toch nog veel discussie en onduidelijkheid is over het dragen van het oude uniform tijdens balie/intakediensten. Ik weet van Martin dat dit dus niet de bedoeling is maar veel collega's op de werkvloer waaronder leidinggevende niet. Heb nu al 3 discussies op 15 min hierover gehad.

Ter attentie van Martin, blijkt dus dat het stukje oo intranet hier niet duidelijk genoeg over is. Mogelijk dat dit beter of opnieuw gecommuniceerd kan gaan worden om discussies te voorkomen.

MartinJ

• daco/opco, lid vakredactie BLAUW, kerninstr. C2000/Portogewoon/MEOS, schipper, embleemverzamelaar
  • Forum gebruiker
  • EPP-schutter
Reactie #1615 Gepost op: 10 juni 2014, 08:59:50
Citaat van: Maddog30 link=msg=1275229 date=1402382885
Nou vandaag krijgen een aantal collega's als eerste het uniform uitgereikt.

Blijkt dat er toch nog veel discussie en onduidelijkheid is over het dragen van het oude uniform tijdens balie/intakediensten. Ik weet van Martin dat dit dus niet de bedoeling is maar veel collega's op de werkvloer waaronder leidinggevende niet. Heb nu al 3 discussies op 15 min hierover gehad.

Ter attentie van Martin, blijkt dus dat het stukje oo intranet hier niet duidelijk genoeg over is. Mogelijk dat dit beter of opnieuw gecommuniceerd kan gaan worden om discussies te voorkomen.

Ik kom even niet op mijn werk en kan de proza op intranet dus niet lezen. Kan dus niet oordelen of het duidelijk is, maar weet wel dat in ons bedrijf stukken anders geinterpreteerd worden. Chefs moeten er kennelijk ook aan wennen dat ze binnen de NP zelf minder te bepalen hebben. Ik houd het op draagplicht voor de hele BPZ muv ceremonieele gelegenheden of burgerdienst
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht.

MartinJ

• Forum gebruiker
  • EPP-schutter
Reactie #1616 Gepost op: 10 juni 2014, 09:01:35
Grappig. Ik ontdek een 4e ster bij mijn naam. Net als onze korpschef.

Maddog30

• Forum gebruiker
Reactie #1617 Gepost op: 10 juni 2014, 09:05:39
Tsja Martin ik interpreteer het ook zo! Maar ja ga de discussies maar weer eens aan...  ::)

Ook is de aloude discussie over de zichtbare tattoos op de armen al twee keer vandaag de revue gepasseerd... Er zijn namelijk collega's die jaren geleden een tattoo hebben laten zetten op de lengte van de korte mouw van de blouse. Nu is de Polo korter en komt deze eronder uit!

Aangezien er nergens iets zwart op wit staat over zichtbare tattoos, hoppa discussies!

Tav Martin hoop dat er ook hierover eindelijk iets definitiefs zwart op wit komt zodat het eindeloze gediscussieer hierover kan ophouden. Komt dit er??

ReinierNH

• Hoofdagent, motorrijder, ME-lid
  • Forum gebruiker
  • Noodhulp
Reactie #1618 Gepost op: 10 juni 2014, 10:27:23
Citaat van: Maddog30 link=msg=1275232 date=1402383939
Tsja Martin ik interpreteer het ook zo! Maar ja ga de discussies maar weer eens aan...  ::)

Ook is de aloude discussie over de zichtbare tattoos op de armen al twee keer vandaag de revue gepasseerd... Er zijn namelijk collega's die jaren geleden een tattoo hebben laten zetten op de lengte van de korte mouw van de blouse. Nu is de Polo korter en komt deze eronder uit!

Aangezien er nergens iets zwart op wit staat over zichtbare tattoos, hoppa discussies!

Tav Martin hoop dat er ook hierover eindelijk iets definitiefs zwart op wit komt zodat het eindeloze gediscussieer hierover kan ophouden. Komt dit er??

Naar mijn weten is dit er al.. In de gedragscode toch? Over tattoo's en zichtbaarheid daarvan.
Of ben ik nu in de war?

Maddog30

• Forum gebruiker
Reactie #1619 Gepost op: 10 juni 2014, 10:34:05
Ja idd dat klopt. Alleen dit document laat ook weer ontzettend veel ruimte voor discussie. Er staat in dat er uitzonderingen gemaakt kunnen worden en dat blijft allemaal behoorlijk vaag...

Vooral omdat nu collega's welke hun tattoo afgemeten hebben op de oude blouse nu geconfronteerd worden met een kortere Polo....