Foto's en discussie omtrent het nieuwe politie uniform

Auteur Topic: Foto's en discussie omtrent het nieuwe politie uniform  (gelezen 1214574 keer)

0 gebruikers (en 19 gasten bekijken dit topic.

Nick

• Senior gebruiker
Reactie #1680 Gepost op: 11 juni 2014, 22:50:07
Citaat van: ReinierNH link=msg=1276018 date=1402518528
Ik denk dat je het grapje miste.  8)

Lol, lekker snugger van me. Bij deze is het in ieder geval bij een ieder nog eens onder de aandacht gebracht!  ;D
Senior GGP / Oost-Brabant

TDMdR

• Senior gebruiker
  • Sr. GGP AML|DI|THW
Reactie #1681 Gepost op: 11 juni 2014, 22:50:46
Juist in het begin zal het nog even mis gaan. Dat is ook de reden dat er begonnen word in de kleinste eenheid, dacht ik. De zomer wordt er niks uitgeleverd zodat de kinderziektes er uit gehaald kunnen worden en de voorraad op peil gebracht kan worden. Limburg mag als eerste in het nieuwe uniform, maar als ruil mogen ze de problemen in de uitlevering boven water halen.

En ik heb nu al een paar keer Postbus 51 voorbij zien komen. Jullie beseffen je dat dit al een tijdje niet meer bestaat?

http://nl.wikipedia.org/wiki/Postbus_51

MartinJ

• daco/opco, lid vakredactie BLAUW, kerninstr. C2000/Portogewoon/MEOS, schipper, embleemverzamelaar
  • Forum gebruiker
  • EPP-schutter
    • Police Patch Collection
Reactie #1682 Gepost op: 12 juni 2014, 07:00:29
Citaat van: Cop/Fireman link=msg=1276009 date=1402517660
Tja de logistiek is best lastig. Even een vraagje kan iemand die het uniform
foto's publiceren. En ook graag details foto's.

Ik heb alleen nog maar de officiële overzichtsfoto's gezien. Ik wil meer details zien.
op de foto's van deze pagina staan volgens mij voldoende details
http://www.politie.nl/onderwerpen/operationeel-uniform-in-beeld.html Vanwege de warmte werden geen softshells gedragen
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht.

MartinJ

• daco/opco, lid vakredactie BLAUW, kerninstr. C2000/Portogewoon/MEOS, schipper, embleemverzamelaar
  • Forum gebruiker
  • EPP-schutter
    • Police Patch Collection
Reactie #1683 Gepost op: 12 juni 2014, 07:07:44
Citaat van: Lars O. link=msg=1275267 date=1402390774
Het zou me niets verbazen als het ook puur een beslissing is van de academie om dit te doen, die blijven altijd hun vreemde eigen regeltjes opstellen.

Nieuw woord van de NP voor wijkteams ;)

In Amsterdam misschien maar in grote delen van het land is de wijziging toch iets groter.

Een basisteam is het kleinste onderdeel binnen de nationale politie dat zelfstandig de basispolitietaak uitoefent. Grootte tussen de 160 en 200 FTE's
Aan je profiel te zien studeer je nog op de academie. Krijgen jullie daar geen les over de organisatie van de politie?
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht.

Cop/Fireman

• Generalist GGP; tevens Biker en taakaccenthouder C2000
  • Forum gebruiker
  • Hoofdagent en overige HV diensten geïnterreseerd
Reactie #1684 Gepost op: 12 juni 2014, 07:16:15
Citaat van: MartinJ link=msg=1276073 date=1402549229
op de foto's van deze pagina staan volgens mij voldoende details
http://www.politie.nl/onderwerpen/operationeel-uniform-in-beeld.html Vanwege de warmte werden geen softshells gedragen

Wel van broek, HAIX, tshirt, cap en VHV, maar niet van de rest....

Zag volgens mij hier in dit topic een foto van softshell voorbij komen, maar wil meer zien. En net als velen ook foto's vd gele hoes.

Dus wie gaat ervoor
"Waakzaam & Dienstbaar"

0501

• Dienst Infra | Amsterdam
  • Senior gebruiker
Reactie #1685 Gepost op: 12 juni 2014, 08:11:51
Citaat van: MartinJ link=msg=1276074 date=1402549664
In Amsterdam misschien maar in grote delen van het land is de wijziging toch iets groter.

Een basisteam is het kleinste onderdeel binnen de nationale politie dat zelfstandig de basispolitietaak uitoefent. Grootte tussen de 160 en 200 FTE's
Aan je profiel te zien studeer je nog op de academie. Krijgen jullie daar geen les over de organisatie van de politie?

Nee hoor, gelukkig zit ik niet meer op de academie ;) In Amsterdam houdt het, voorlopig, niets meer en niets minder in dan (samengevoegde) wijkteams. Wat het voor de rest van Nederland betekent heb ik werkelijk waar geen idee, ging uit van hetzelfde.
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.

Maddog30

• Forum gebruiker
Reactie #1686 Gepost op: 12 juni 2014, 08:52:08
Citaat van: Cop/Fireman link=msg=1276075 date=1402550175
Wel van broek, HAIX, tshirt, cap en VHV, maar niet van de rest....

Zag volgens mij hier in dit topic een foto van softshell voorbij komen, maar wil meer zien. En net als velen ook foto's vd gele hoes.

Dus wie gaat ervoor

Ik wil best morgen of overmorgen (als ik alles compleet heb) een foto van ieder kledingstuk hier neerzetten maar ik weet niet of dat de bedoeling is...

Misschien dat Martin hier even uitsluitsel over kan geven of dat mag/handig is als ik dat doe??

DiNozzo

• Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
Reactie #1687 Gepost op: 12 juni 2014, 09:39:36
Waarom niet? Als je het op straat draagt wordt het ook op de foto gezet.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein

Cop/Fireman

• Generalist GGP; tevens Biker en taakaccenthouder C2000
  • Forum gebruiker
  • Hoofdagent en overige HV diensten geïnterreseerd
Reactie #1688 Gepost op: 12 juni 2014, 09:40:35
Citaat van: Maddog30 link=msg=1276083 date=1402555928
Ik wil best morgen of overmorgen (als ik alles compleet heb) een foto van ieder kledingstuk hier neerzetten maar ik weet niet of dat de bedoeling is...

Misschien dat Martin hier even uitsluitsel over kan geven of dat mag/handig is als ik dat doe??

👍😃👍😊 Hier word ik blij van!

By THE way heb je voor HAIX of MEINDL gekozen?
"Waakzaam & Dienstbaar"

Maddog30

• Forum gebruiker
Reactie #1689 Gepost op: 12 juni 2014, 10:01:06
Citaat van: DiNozzo link=msg=1276091 date=1402558776
Waarom niet? Als je het op straat draagt wordt het ook op de foto gezet.

Daar heb je gelijk in. Maar mogelijk ivm de officiële foto's van de presentatie.
Maar Martin zal hier wel even op reageren neem ik aan...

Voor wat betreft de vraag over de schoenen, ik ga over 5 uurtjes passen dus dan heb ik alles pas. De meeste collega's welke ik gesproken heb die al gepast hebben, hebben voor de meindl gekozen.