Boh gisterenmiddag het nieuwe uniform gekregen en meteen aansluitend een middag noodhulpdienst gedraaid.
Wat een verademing!! Vooral de worker is helemaal geweldig!
Ik heb bij de pas sessie 1 worker, 1 polo en het veiligheidsvest met de drie verschillende hoezen meegekregen. Als het goed ligt vanmiddag in de namiddag een doos op het bureau met de rest van de spullen.
De broek zit echt geweldig! Je kan makkelijk bij alle zakken en kan daadwerkelijk ook wat kwijt in de zakken. Hij is lekker luchtig en helemaal niet warm gewoon top dus.
De polo zit ook erg fijn en is niets op aan te merken.
Het veiligheidsvest is ook helemaal geweldig. Hij is ongeveer even dik als het oude veiligheidsvest alleen is het nieuwe 100x xo flexibel. Je kan hem gewoon zonder probleem dubbel vouwen. Het enige wat ik me kan voorstellen is dat het vest wel wat minder slag vast is als en er een klap op trap tegenaan krijgt.
Vanavond heb ik de openbare orde dus dan wordt de gele hoes gebruikt, top!
Als ik vandaag de andere uniformstukken krijg zal ik kijken of er een aantal foto's van kan schieten en dan plaats ik ze hier op het forum voor jullie.
Ik kan maar 1 ding zeggen en dat is verheug jullie je er maar op! Er is echt goed over het uniform nagedacht en geluisterd naar de mensen op straat want het is super praktisch.
Ook kregen we gisteren van diverse burgers goedkeurende geluiden te horen. Heb al meerdere malen uit te monden van burgers horen vallen: sportief/stoer en praktisch. Ook hebben we van 1 burger op een terras gehoord dat hij zei: ik vind het helemaal niet mooi. Hahahaha iedereen zijn eigen mening natuurlijk.
Ik ben er in ieder geval super blij mee!!