0 gebruikers (en 18 gasten bekijken dit topic.
Wij zijn politie GEEN leger😁
Het uniform opzich vind ik echt niet bijzonder, maar die baret doet het hem.. Veeeel beter dan een cap. Maar daar mochten we niet voor kiezen helaas..
Gelukkig maar. Tis dat er "polizei" op staat anders vraag je welk marine-korps is dit.
Valt ook wel weer mee Standaard voor die Spanjaarden
Laat de guardia Civil van je foto nu net wel militaire functies hebben...Maar goed, dit topic gaat over het nieuwe uniform, niet over uniformen in andere delen van Europa. Hier is een heel aantal pagina's terug al uitgebreid aandacht aan besteed.Het uniform zal voor niemand perfect zijn, smaken verschillen nu eenmaal. Ik had ook liever een geel vlak en een schuitje gezien.Maar dit doet niets af aan het feit dat het vooral een heel stuk lekkerder werken wordt voor ons allemaal!
Klopt hebben militaire functies en zijn kei hard
Zal ook wel meevallen in de dagelijkse dienst en omgang.
Nou de doos op t werk afgeleverd en effe opgepikt. Alles zit erin behalve de Softshell en het all weather jacket. Deze worden nog nageleverd. Ik kan nog foto's maken van de polos met lange mouwen maar die zijn precies hetzelfde als die met de korte mouwen. Zodra ik dus de jassen binnen heb zal ik er foto's van maken...