Ik weet niet hoeveel collega's geholpen hebben bij de ontwikkeling van het OPU. Ik bedoel dan de collega's die delen proef hebben gedragen en/of bij de winkelsessies. Of lid vh programmateam, zoals MartinJ.
Ik ben daar één van. Laten wij dan het uniform dragen zoals het draagvoorschrift voorschrijft.
Laten we het goede voorbeeld geven.
Cop/Fireman
Ik ook en het was echt leuk om actief een bijdrage te leveren. Ben het helemaal met je eens.
Het nieuwe uniform is ook de kans om het eens écht uniform te krijgen. Laten we ook niet gaan zitten wachten op leidinggevenden maar elkaar ook aanspreken, niks mis mee.
Ik heb ook nog 7 coltruien in mijn kast liggen. Die draag ik onder mijn motorkleding en zal dat ook gewoon blijven doen. Niemand die het ziet. Op het bureau gaat ie toch uit. Stap ik weer op gaat de trui aan.
Zit beter als de windstopper onder de motorjas.
Het voordeel van een trui vind ik vooral dat de kraag veel dunner is als van een softshell/windstopper. Ik vind het altijd vervelend als je het gevoel hebt dat er wat tegen je nek drukt.
Vind het inderdaad wel goed om zo consequent te zijn de trui niet zichtbaar te dragen en binnen het bureau gewoon volgens het nieuwe draagvoorschrift te lopen.
anders krijg je opnieuw die wildgroei..