Foto's en discussie omtrent het nieuwe politie uniform

Auteur Topic: Foto's en discussie omtrent het nieuwe politie uniform  (gelezen 1214148 keer)

0 gebruikers (en 10 gasten bekijken dit topic.

ReinierNH

• Hoofdagent, motorrijder, ME-lid
  • Forum gebruiker
  • Noodhulp
Reactie #2170 Gepost op: 31 juli 2014, 17:09:48
Citaat van: Hammie link=msg=1286613 date=1406814964
;D mooi onder woorden gebracht! En wat dacht je van oud en nieuw mengen (coltrui bijv.)  98uiye

Als een collega oude meuk gaat mixen met het nieuwe uniform snapt hij het echt niet...

Hammie

• Senior gebruiker
Reactie #2171 Gepost op: 1 augustus 2014, 15:33:45
Hahahaha, ik weet 100% zeker dat die er zijn, "is toch zo'n fijne trui, die doe ik niet weg"  098uo
"Waakzaam en dienstbaar"  Uitspraken op dit forum zijn

MNL-5200

• Senior gebruiker
Reactie #2172 Gepost op: 1 augustus 2014, 17:02:50
net als het niet halen van een IBT toets: niet naar buiten met verkeerde uniform. sim-pel.

DiNozzo

• Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
Reactie #2173 Gepost op: 1 augustus 2014, 18:34:45
Ja maar zolang agenten geselecteerd worden oo eigenwijsheid en leidinggevenden alles maar goed vinden omdat ze geliefd willen blijven onder het personeel gaat dat niet gebeuren.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein

silque

• Sheepdog
  • Senior gebruiker
Reactie #2174 Gepost op: 1 augustus 2014, 19:09:08
Citaat van: kaasje link=msg=1286615 date=1406816052
Laat dan meteen zien waar de incapabiliteit van leidinggevenden zit en waar gesneden moet worden.

Is nogal kort door de bocht natuurlijk, ik denk dat een groot gedeelte van de leidinggevenden het draagvoorschrift niet eens kent. Als ze dit wel kennen zijn ze te weinig op de werkvloer om te zien dat het niet wordt gevolgd... en als ze wel op de werkvloer zijn dan zijn er vaak 'belangrijkere' dingen om over te discussieren dan hoe het uniform wordt gedragen. Dat is ook wel iets wat ik bij veel collega's terug hoor: 'alsof het de burger kan schelen wat we aan hebben, als we ze maar helpen'.

Ergens hebben ze een punt, maar ik sta hier niet achter. Uniformiteit is belangrijk, maar ook dat is weer een andere discussie. Laten we hier weer OT gaan en hopen dat iedereen alles gaat dragen zoals bedoeld!
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.

Cop/Fireman

• Generalist GGP; tevens Biker en taakaccenthouder C2000
  • Forum gebruiker
  • Hoofdagent en overige HV diensten geïnterreseerd
Reactie #2175 Gepost op: 1 augustus 2014, 19:10:22
Ik weet niet hoeveel collega's geholpen hebben bij de ontwikkeling van het OPU. Ik bedoel dan de collega's die delen proef hebben gedragen en/of bij de winkelsessies. Of lid vh programmateam, zoals MartinJ.

Ik ben daar één van. Laten wij dan het uniform dragen zoals het draagvoorschrift voorschrijft.

Laten we het goede voorbeeld geven.

Cop/Fireman
"Waakzaam & Dienstbaar"

dielangemotormuis

• Senior gebruiker
Reactie #2176 Gepost op: 2 augustus 2014, 12:07:53
Citaat van: Hammie link=msg=1286770 date=1406900025
Hahahaha, ik weet 100% zeker dat die er zijn, "is toch zo'n fijne trui, die doe ik niet weg"  098uo

Ik heb ook nog 7 coltruien in mijn kast liggen. Die draag ik onder mijn motorkleding en zal dat ook gewoon blijven doen. Niemand die het ziet. Op het bureau gaat ie toch uit. Stap ik weer op gaat de trui aan.

Zit beter als de windstopper onder de motorjas.

ReinierNH

• Hoofdagent, motorrijder, ME-lid
  • Forum gebruiker
  • Noodhulp
Reactie #2177 Gepost op: 2 augustus 2014, 23:26:06
Citaat van: Cop/Fireman link=msg=1286807 date=1406913022
Ik weet niet hoeveel collega's geholpen hebben bij de ontwikkeling van het OPU. Ik bedoel dan de collega's die delen proef hebben gedragen en/of bij de winkelsessies. Of lid vh programmateam, zoals MartinJ.

Ik ben daar één van. Laten wij dan het uniform dragen zoals het draagvoorschrift voorschrijft.

Laten we het goede voorbeeld geven.

Cop/Fireman

Ik ook en het was echt leuk om actief een bijdrage te leveren. Ben het helemaal met je eens.
Het nieuwe uniform is ook de kans om het eens écht uniform te krijgen. Laten we ook niet gaan zitten wachten op leidinggevenden maar elkaar ook aanspreken,  niks mis mee.

Citaat van: dielangemotormuis link=msg=1286878 date=1406974073
Ik heb ook nog 7 coltruien in mijn kast liggen. Die draag ik onder mijn motorkleding en zal dat ook gewoon blijven doen. Niemand die het ziet. Op het bureau gaat ie toch uit. Stap ik weer op gaat de trui aan.

Zit beter als de windstopper onder de motorjas.

Het voordeel van een trui vind ik vooral dat de kraag veel dunner is als van een softshell/windstopper. Ik vind het altijd vervelend als je het gevoel hebt dat er wat tegen je nek drukt.
Vind het inderdaad wel goed om zo consequent  te zijn de trui niet zichtbaar te dragen en binnen het bureau gewoon volgens het nieuwe draagvoorschrift te lopen.
anders krijg je opnieuw die wildgroei..

rutger84

• Forum gebruiker
Reactie #2178 Gepost op: 3 augustus 2014, 12:41:50
Shantikoor Woerden vs nieuwe uniform politie  ;D ;D

AureliusM

• Senior gebruiker
  • A'dam
Reactie #2179 Gepost op: 3 augustus 2014, 13:00:06
Citaat van: rutger84 link=msg=1287014 date=1407062510
Shantikoor Woerden vs nieuwe uniform politie  ;D ;D

goed over na gedacht