Foto's en discussie omtrent het nieuwe politie uniform

Auteur Topic: Foto's en discussie omtrent het nieuwe politie uniform  (gelezen 1214114 keer)

0 gebruikers (en 24 gasten bekijken dit topic.

Grumpy91

• Rode Kruis hulpverlener, werkzaam in zorgsector
  • Senior gebruiker
  • If you can Dream it, you can do it!
Reactie #2220 Gepost op: 8 augustus 2014, 12:35:56
Wat mij gisteren opviel bij de nieuwr kleding is dat de brede gele streep die op de polo zit niet vollledig is doorgetrokken. Zowel niet op de mouwen als op de polo zelf. Ik vind het best vreemd uitzien doordat je daar een donker "gat" hebt in de streep. Is hier een reden voor dat dit niet volledig doorloopt?
Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel

DKAG

• Forum gebruiker
Reactie #2221 Gepost op: 8 augustus 2014, 13:13:31
Citaat van: Chestermuis link=msg=1287905 date=1407404813
Waarom baseert men de keuze van de schoen op meningen van anderen.
Ik denk dat je gewoon moet passen en diegene die het "beste/lekkerste" zit moet nemen.

Iedere voet is anders en een pasvorm van de schoen ook.

Je moet het zeker niet enkel baseren op meningen van anderen, en ja...wat het beste/lekkerste zit is een prima uitgangspunt. Er komt alleen nog wel wat meer bij een schoen (voor dienstdoeleinden) kijken dan alleen het beste/lekkerste zitten. Gebruikt materiaal, diverse weerbaarheden, durigheid etc...

kaasje

• Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • And as always, have nice day!
Reactie #2222 Gepost op: 8 augustus 2014, 13:26:37
Citaat van: DKAG link=msg=1288093 date=1407496411
Je moet het zeker niet enkel baseren op meningen van anderen, en ja...wat het beste/lekkerste zit is een prima uitgangspunt. Er komt alleen nog wel wat meer bij een schoen (voor dienstdoeleinden) kijken dan alleen het beste/lekkerste zitten. Gebruikt materiaal, diverse weerbaarheden, durigheid etc...
Een echte agent loopt niet, die laat zich rijden  ;D

Vandaar ook dat ik geen echte agent ben, maar slechts surveillant, ik loop wel veel  ;D
Hobby Bobby eenheid Den Haag

Grumpy91

• Senior gebruiker
Reactie #2223 Gepost op: 8 augustus 2014, 14:13:22
Citaat van: Grumpy91 link=msg=1288087 date=1407494156
Wat mij gisteren opviel bij de nieuwr kleding is dat de brede gele streep die op de polo zit niet vollledig is doorgetrokken. Zowel niet op de mouwen als op de polo zelf. Ik vind het best vreemd uitzien doordat je daar een donker "gat" hebt in de streep. Is hier een reden voor dat dit niet volledig doorloopt?

Foto erbij wat ik precies bedoel:

Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel

Meneer

• Vrijpol. Brabant (Zuid) Oost
  • Senior gebruiker
    • Politieserie
Reactie #2224 Gepost op: 8 augustus 2014, 15:36:42
Citaat van: Grumpy91 link=msg=1288087 date=1407494156
Verwacht dat dit gedaan is ivm slijtage. Als de banden van de arm en de oksel constant schuren zullen ze ongetwijfeld snel kapot gaan.

Gadgetman

• Forum gebruiker
  • ...zo niet...dan tóch....
Reactie #2225 Gepost op: 8 augustus 2014, 19:16:00
Citaat van: Grumpy91 link=msg=1288112 date=1407500002
Foto erbij wat ik precies bedoel:

In de oksel zit een stuk stretch-coolmax stof. Goed voor de vocht afvoer, grotere bewegingsvrijheid.

HAVP

• Blauw
  • Senior gebruiker
Reactie #2226 Gepost op: 8 augustus 2014, 20:28:30
Citaat van: Gadgetman link=msg=1288162 date=1407518160
In de oksel zit een stuk stretch-coolmax stof. Goed voor de vocht afvoer, grotere bewegingsvrijheid.

Dan gok ik op een combi van slijtage tegengaan èn vochtafvoer.

Enforcer

• Agent
  • Junior gebruiker
  • **
  • Agent, noodhulp
Reactie #2227 Gepost op: 9 augustus 2014, 20:32:36

http://instagram.com/p/re7arGrCVT/?modal=true

Even wat anders, hoe zit het met de verkondiging van de draagvoorschriften? Wordt dat bij de uitrol gedaan of krijgt iedereen daar mail over?
Zoals al eerder gezegd, doordat wij buiten het werk om nog eens op dit forum rond neuzen hebben wij wat meer info dan groot deel van de collega's.
Bovenstaande link naar afbeelding vond ik een mooi voorbeeld van de draagvoorschriften..... :D

Grumpy91

• Senior gebruiker
Reactie #2228 Gepost op: 9 augustus 2014, 20:34:26

Bij uitrol krijg je papierwerk met draagvoorschriften en wasvoorschriften bijgeleverd.

Enforcer

• Agent
  • Junior gebruiker
  • **
  • Agent, noodhulp
Reactie #2229 Gepost op: 9 augustus 2014, 20:39:35
Kijk dan moet het toch duidelijk zijn!
Al kwam ik het volgende voorbeeld ook nog tegen.
De nieuwe waren op?  98uiye