Ik heb er pagina's geleden al wat over gezegd.
Als men er nu niet meteen strak op toeziet, dan gaat het wederom mis. Waarom kan het bij Defensie wel en maken 'wij' er altijd zo'n potje van. Ontzettend jammer.
Ik hoop dat de LG doen waarvoor ze LG zijn!
Helemaal mee eens
Ik denk dat het te maken heeft met de discipline die er bij de KMar meteen vanaf het begin in wordt gestampt. Bij de Kmar krijg je een militaire opleiding (correct me if I'm wrong) en daar wordt heel duidelijk gemaakt dat je er altijd perfect uit moet zien en dat je doet wat je wordt opgedragen. En als je ook maar één keer een regel negeert dan zul je dat flink merken.
Ik denk (weet dit niet uit ervaring) dat dit bij de Politieopleiding in mindere maten is en dat ze daarom minder gewend zijn dat jij je hoort te gedragen zoals je leidinggevende dat aangeeft.
Daarom lijkt het mij extra belangrijk dat het negeren van dit soort interne regels direct
flink wordt afgestraft. Want als een diender zelf niet eens regels kan volgen, hoe kan de baas dan verwachten dat hij dat hij hier bij burgers wel op toeziet?
Ik probeer geen discussie uit te lokken o.i.d. alleen ik kan me zó ontzettend ergeren aan dit soort mensen.