Foto's en discussie omtrent het nieuwe politie uniform

Auteur Topic: Foto's en discussie omtrent het nieuwe politie uniform  (gelezen 1214011 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

enrico1972

• Senior gebruiker
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #2330 Gepost op: 2 september 2014, 05:07:50
http://www.youtube.com/watch?v=YAERREfDzAI#ws

3900 agenten krijgen nieuw uniform

Gepubliceerd op 1 sep. 2014 omroepwest
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen

PietjePuk

• Senior gebruiker
Reactie #2331 Gepost op: 2 september 2014, 07:17:36
Citaat van: piet60 link=msg=1292670 date=1409596394
Mooie fotoserie. Vooral een van de laatste van die agent met zijn mobieltje, ff naar thuisfront bellen om te zeggen: Heb het pak aan en zit gegoten.
S5 ;)

MNL-5200

• Senior gebruiker
Reactie #2332 Gepost op: 2 september 2014, 07:23:42
Citaat van: Venture link=msg=1292717 date=1409609195

Toch nog steeds 'n kleurverschil te zien. Achja, we kunnen niet alles hebben :) Schokkend is het ook niet.

misschien heel oneerbiedig, maar dat was toch alleen bij de "eerste" serie? Aangezien er per boot ingevoerd wordt, zal de eerste serie ws. nog niet op zijn. Ik vermoed dus dat de eenheden die wat later aan de beurt zijn een vest hebben die wat beter kleurt bij de polo.

Martin, kom er maar in! Heb ik gelijk?

Cop/Fireman

• Generalist GGP; tevens Biker en taakaccenthouder C2000
  • Forum gebruiker
  • Hoofdagent en overige HV diensten geïnterreseerd
Reactie #2333 Gepost op: 2 september 2014, 08:31:57
Citaat van: MNL-7200 link=msg=1292727 date=1409635422
misschien heel oneerbiedig, maar dat was toch alleen bij de "eerste" serie? Aangezien er per boot ingevoerd wordt, zal de eerste serie ws. nog niet op zijn. Ik vermoed dus dat de eenheden die wat later aan de beurt zijn een vest hebben die wat beter kleurt bij de polo.

En wat doen we met degene die al de 'vale' versie hebben gekregen? Terugsturen naar de fabrikant kan ook weer niet, want de hoes is al gebruikt? Tja dan hebben we weer een begrotingsoverschot! O0 Goed bezig! Zal minister Opstelten niet erg vinden, denk ik.

98uiye 'Don't shoot the messenger' 98uiye
"Waakzaam & Dienstbaar"

Prio1

• Generalist GGP
  • Senior gebruiker
Reactie #2334 Gepost op: 2 september 2014, 09:57:29
Kan die mooi wat vacatures voor Den Haag beschikbaar stellen ;D
Mijn uitspraken kunnen nooit in verband worden gebracht met welke organisatie dan ook.

MNL-5200

• Senior gebruiker
Reactie #2335 Gepost op: 2 september 2014, 10:29:37
Citaat van: Cop/Fireman link=msg=1292732 date=1409639517
En wat doen we met degene die al de 'vale' versie hebben gekregen? Terugsturen naar de fabrikant kan ook weer niet, want de hoes is al gebruikt? Tja dan hebben we weer een begrotingsoverschot! O0 Goed bezig! Zal minister Opstelten niet erg vinden, denk ik.

98uiye 'Don't shoot the messenger' 98uiye

Ik gok eerder op: dikke pech

Cop/Fireman

• Forum gebruiker
Reactie #2336 Gepost op: 2 september 2014, 11:07:25
Ach ze hebben nog een kans bij het ontwerpen cq aanbesteden van het gele zichtbare vest. Ik hoop dat hierop ook zakken komen!
"Waakzaam & Dienstbaar"

MartinJ

• daco/opco, lid vakredactie BLAUW, kerninstr. C2000/Portogewoon/MEOS, schipper, embleemverzamelaar
  • Forum gebruiker
  • EPP-schutter
    • Police Patch Collection
Reactie #2337 Gepost op: 2 september 2014, 11:13:45
Citaat van: Cop/Fireman link=msg=1292753 date=1409648845
Ach ze hebben nog een kans bij het ontwerpen cq aanbesteden van het gele zichtbare vest. Ik hoop dat hierop ook zakken komen!

In de klankbordgroep BPU  hebben we een paar jaar terug een nieuwzichtbaarheidsvest getest. Met zakken, portolusjes en elastiek in de lende. Wat mij betreft zou deze ingevoerd mogen worden, heb er recent nog navraag naar gedaan. DPU is druk bezig alle contracten tegen het licht te houden en gaat dan pas nieuwe contracten afsluiten.  Het enige dat slecht was was de beplakking van het logo. De letters vielen er snel af. Ik heb handige vrouw en die heeft er oude over heen genaaid.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht.

MartinJ

• daco/opco, lid vakredactie BLAUW, kerninstr. C2000/Portogewoon/MEOS, schipper, embleemverzamelaar
  • Forum gebruiker
  • EPP-schutter
    • Police Patch Collection
Reactie #2338 Gepost op: 2 september 2014, 11:23:29
Citaat van: MNL-7200 link=msg=1292727 date=1409635422

Het kleurverschil zit inderdaad in de eerste serie van het vhv. Latere zendingen zijn goed. In de andere kleding zit geen vefschil. Het zit m in de lichtval.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht.

Cop/Fireman

• Forum gebruiker
Reactie #2339 Gepost op: 2 september 2014, 11:30:01
Citaat van: MartinJ link=msg=1292757 date=1409649225

In de klankbordgroep BPU  hebben we een paar jaar terug een nieuwzichtbaarheidsvest getest. Met zakken, portolusjes en elastiek in de lende. Wat mij betreft zou deze ingevoerd mogen worden, heb er recent nog navraag naar gedaan. DPU is druk bezig alle contracten tegen het licht te houden en gaat dan pas nieuwe contracten afsluiten.  Het enige dat slecht was was de beplakking van het logo. De letters vielen er snel af. Ik heb handige vrouw en die heeft er oude over heen genaaid.

Heb je hier nog een foto van?

En je spreekt in je tweede bericht over lichtval. Bij mij zijn er op dit moment zes collega's met het nieuwe OPU en de meesten hebben zo'n vale versie. En ze konden niet ruilen ???
"Waakzaam & Dienstbaar"