Foto's en discussie omtrent het nieuwe politie uniform

Auteur Topic: Foto's en discussie omtrent het nieuwe politie uniform  (gelezen 1213992 keer)

0 gebruikers (en 21 gasten bekijken dit topic.

silque

• Sheepdog
  • Senior gebruiker
Reactie #2370 Gepost op: 3 september 2014, 22:09:52
Kan iemand een foto van de schoenen plaatsen? Ik loop nu al ruim 4 jaar op Magnums en ik vind ze geweldig vanwege het feit dat ze zo licht maar toch stevig zijn. Ik denk dat ik tijdens de passessie te weinig tijd heb om een overwogen keuze te maken.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.

Cop/Fireman

• Generalist GGP; tevens Biker en taakaccenthouder C2000
  • Forum gebruiker
  • Hoofdagent en overige HV diensten geïnterreseerd
Reactie #2371 Gepost op: 3 september 2014, 22:59:23
Ik kan morgen wel foto's van de schoenen maken. Tijdens de winkelsessies heb ik zowel de HAIX als MEINDL gepast. Toen koos ik voor de laatste. Maar ik weet dat ze zijn aangepast, dus we zullen morgen zien.

Wordt vervolgd
"Waakzaam & Dienstbaar"

silque

• Sheepdog
  • Senior gebruiker
Reactie #2372 Gepost op: 3 september 2014, 23:23:27
aangepast?
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.

Groenemotormuis

• Utrecht
  • Senior gebruiker
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #2373 Gepost op: 3 september 2014, 23:45:33
Citaat van: Senior GGP link=msg=1293069 date=1409771063
Ik gebruik nu witte en blauwe onder T-shirts van de Hema. Die bevallen me echt super! De blauwe zijn ook prima geschikt voor het nieuwe uniform schat ik in. In ieder geval zolang er geen verstrekt worden.
Krijgen jullie geen shirts voor onder het vest? Bij ons kregen we dry-shirts van het merk XGO, welke opzich wel lekker zitten. Maar onze sportshirts van het merk Craft die zitten nog beter er onder. En aangezien die 2e zwart zijn zouden die opzich wel mooi passen onder het nieuwe uniform. Zijn alleen wel een beetje prijzig om zelf aan te schaffen
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v

grizz

• Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • Niets is onmogelijk
Reactie #2374 Gepost op: 4 september 2014, 00:16:07
Citaat van: Groenemotormuis link=msg=1293107 date=1409780733
Krijgen jullie geen shirts voor onder het vest? Bij ons kregen we dry-shirts van het merk XGO, welke opzich wel lekker zitten. Maar onze sportshirts van het merk Craft die zitten nog beter er onder. En aangezien die 2e zwart zijn zouden die opzich wel mooi passen onder het nieuwe uniform. Zijn alleen wel een beetje prijzig om zelf aan te schaffen

Klopt dat die craft-shirts duur zijn. Maar dat merk je wel bij het sporten en onder een vest. Ze reguleren echt de afvoer van vocht. Ik draag heel vaak shirts van craft bij het moutainbiken en dus ook onder mijn vest, dus straks ook (lees december) onder de polo.... O0
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....

kaasje

• Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • And as always, have nice day!
Reactie #2375 Gepost op: 4 september 2014, 09:58:46
Ik zag vandaag voor het eerst de combi van nieuw uniform + hesje en ik moet zeggen, het ziet er niet uit  :-X!

Bron: 112hm.nl
Hobby Bobby eenheid Den Haag

kaasje

• Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • And as always, have nice day!
Reactie #2376 Gepost op: 4 september 2014, 10:06:29
En andere collega's snappen de nieuwe veters niet

:D ;D

Bron: regio15.nl
Hobby Bobby eenheid Den Haag

MartinJ

• daco/opco, lid vakredactie BLAUW, kerninstr. C2000/Portogewoon/MEOS, schipper, embleemverzamelaar
  • Forum gebruiker
  • EPP-schutter
    • Police Patch Collection
Reactie #2377 Gepost op: 4 september 2014, 15:20:35
Citaat van: kaasje link=msg=1293141 date=1409817526
Ik zag vandaag voor het eerst de combi van nieuw uniform + hesje en ik moet zeggen, het ziet er niet uit  :-X!

Bron: 112hm.nl

Maar hij wordt wel gezien en daar gaat het in dit geval om. Praktisch is niet altijd mooi. Daar was het juist om te doen: een praktisch uniform en dat het mooi kan zijn is meegenomen.  Vandaag een paar uurtjes op de academie in Amsterdam geweest en daar weer veel nieuwe collega's enthousiast gemaakt. Het complete pakket even kunnen showen.  De reacties zijn prachtig als je vanaf het begin het proces hebt mogen meemaken.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht.

MartinJ

• daco/opco, lid vakredactie BLAUW, kerninstr. C2000/Portogewoon/MEOS, schipper, embleemverzamelaar
  • Forum gebruiker
  • EPP-schutter
    • Police Patch Collection
Reactie #2378 Gepost op: 4 september 2014, 15:22:09
Citaat van: kaasje link=msg=1293145 date=1409817989
En andere collega's snappen de nieuwe veters niet

:D ;D

Bron: regio15.nl

Nooit de kans gehad het strikdiploma te halen.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht.

Bas Witvliet

• Senior gebruiker
Reactie #2379 Gepost op: 4 september 2014, 15:54:15
Citaat van: MartinJ link=msg=1293201 date=1409836835
Maar hij wordt wel gezien en daar gaat het in dit geval om. Praktisch is niet altijd mooi. Daar was het juist om te doen: een praktisch uniform en dat het mooi kan zijn is meegenomen.  Vandaag een paar uurtjes op de academie in Amsterdam geweest en daar weer veel nieuwe collega's enthousiast gemaakt. Het complete pakket even kunnen showen.  De reacties zijn prachtig als je vanaf het begin het proces hebt mogen meemaken.
Die gele strepen op het nieuwe uniform zijn toch ook fel geel en reflecterend? Of het dat niet genoeg voor op de snelweg ?