0 gebruikers (en 21 gasten bekijken dit topic.
Ik gebruik nu witte en blauwe onder T-shirts van de Hema. Die bevallen me echt super! De blauwe zijn ook prima geschikt voor het nieuwe uniform schat ik in. In ieder geval zolang er geen verstrekt worden.
Krijgen jullie geen shirts voor onder het vest? Bij ons kregen we dry-shirts van het merk XGO, welke opzich wel lekker zitten. Maar onze sportshirts van het merk Craft die zitten nog beter er onder. En aangezien die 2e zwart zijn zouden die opzich wel mooi passen onder het nieuwe uniform. Zijn alleen wel een beetje prijzig om zelf aan te schaffen
Ik zag vandaag voor het eerst de combi van nieuw uniform + hesje en ik moet zeggen, het ziet er niet uit !Bron: 112hm.nl
En andere collega's snappen de nieuwe veters niet Bron: regio15.nl
Maar hij wordt wel gezien en daar gaat het in dit geval om. Praktisch is niet altijd mooi. Daar was het juist om te doen: een praktisch uniform en dat het mooi kan zijn is meegenomen. Vandaag een paar uurtjes op de academie in Amsterdam geweest en daar weer veel nieuwe collega's enthousiast gemaakt. Het complete pakket even kunnen showen. De reacties zijn prachtig als je vanaf het begin het proces hebt mogen meemaken.