0 gebruikers (en 17 gasten bekijken dit topic.
vol blijven houden dat alle vesten niet reflecterend zijn is in elk geval niet correct. De beelden wijzen dat wel uit.In de aanbesteding stond in elk geval dat het geel NIET reflecterend hoefde te zijn. Wellicht voortschrijdend inzicht? Wellicht dat de kleur geel van de Polo alleen leverbaar was in een reflecterende laag?Ik vind't iig geen ramp. Misschien wel beter dan alleen de blokjes.
Zit op 1 lijn hoor maar ik vind het een bzijondere keuze van de vtsPN omdat de 'uniformiteit' met Limburg dan een beetje weg is, maar dat zal tzt wel rechtgetrokken worden.
Sterker nog, in beide eenheden lopen collega's met, en collega's zonder reflecterende strepen..
Heeft de dame op de laatste foto geen vhv aan? Verder vind ik het uniform nog altijd een super verbetering voor de straat-agenten!
De vrouwelijke vesten waren in de wat kleinere maten wat schaar. Ze hadden een inschatting gemaakt na aanleiding van de eenheid Limburg. Alleen daar schijnen de vrouwelijke collega's toch wat voller en ronder te zijn, waardoor alle kleine en smalle maten nu op zijn. Collega van het bureau heeft hem ook niet gekregen en heeft dus oude aan.