Foto's en discussie omtrent het nieuwe politie uniform

Auteur Topic: Foto's en discussie omtrent het nieuwe politie uniform  (gelezen 1213898 keer)

0 gebruikers (en 9 gasten bekijken dit topic.

enrico1972

• Senior gebruiker
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #2480 Gepost op: 17 september 2014, 21:34:04
Dat vind ik dan toch vrij vlot voor het VHV  O0
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen

silque

• Sheepdog
  • Senior gebruiker
Reactie #2481 Gepost op: 18 september 2014, 18:45:45
Is het landelijk echt helemaal op, of worden er per eenheid bepaalde voorraden aangehouden die nu op zijn? Ik mag op de eerste dag van invoer in onze eenheid gaan passen en als ik dit zo lees is er niet veel meer over.....
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.

Gloeilamp

• Surveillant VP
  • Junior gebruiker
  • **
Reactie #2482 Gepost op: 18 september 2014, 19:53:03
Bij deze de beloofe foto's.  Veters strikken is niet nodig, alleen de lus aantrekken en onder het flapje proppen die je vervolgen met klittenband vast zet. Ideaal. Meeste collega's gaan voor Meindl, maar ontneem jezelf vooral niet de kans deze schoenen in elk geval goed te passen, dan weet je wat je niet kiest..  ::)

Vigilat ut quiescant

Gloeilamp

• Surveillant VP
  • Junior gebruiker
  • **
Reactie #2483 Gepost op: 18 september 2014, 19:55:21
Citaat van: silque link=msg=1296529 date=1411058745
Is het landelijk echt helemaal op, of worden er per eenheid bepaalde voorraden aangehouden die nu op zijn? Ik mag op de eerste dag van invoer in onze eenheid gaan passen en als ik dit zo lees is er niet veel meer over.....

ons is door het popu team verteld dat ze het zelf echt NIET weten, dus ik verwacht geen antwoorden, heb echter wel vertrouwen/hoop dat er geen weken over heen gaan voordat we ze krijgen... ik moet zeggen dat het oude vest in combi met de nieuwe polo's nogal warm is :)
Vigilat ut quiescant

HAVP

• Blauw
  • Senior gebruiker
Reactie #2484 Gepost op: 18 september 2014, 20:41:05
Citaat van: Gloeilamp link=msg=1296555 date=1411062783
Bij deze de beloofe foto's.  Veters strikken is niet nodig, alleen de lus aantrekken en onder het flapje proppen die je vervolgen met klittenband vast zet. Ideaal. Meeste collega's gaan voor Meindl, maar ontneem jezelf vooral niet de kans deze schoenen in elk geval goed te passen, dan weet je wat je niet kiest..  ::)

Mooie schoen. Zo op het oog vind ik ze mooier dan de Meindl's. Maar ok, daar gaat het uiteindelijk niet om.

enrico1972

• Senior gebruiker
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #2485 Gepost op: 19 september 2014, 02:30:05
http://www.youtube.com/watch?v=s6fS9vxoMw8#ws

Gepubliceerd op 18 sep. 2014 Omoep VlaardingenTV

Ook in Vlaardingen heeft het nieuwe politie-uniform inmiddels zijn intrede gedaan.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen

0501

• Dienst Infra | Amsterdam
  • Senior gebruiker
Reactie #2486 Gepost op: 19 september 2014, 08:54:42
Citaat van: enrico1972 link=msg=1296622 date=1411086605
http://www.youtube.com/watch?v=s6fS9vxoMw8#ws

Gepubliceerd op 18 sep. 2014 Omoep VlaardingenTV

Ook in Vlaardingen heeft het nieuwe politie-uniform inmiddels zijn intrede gedaan.

De pet van meneer Vd Klift lijkt toch wel een paar maten te groot. Is dit bij iedereen het geval of?
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.

veldwachter

• Hoofdagent, coach, schipper.
  • Junior gebruiker
  • **
Reactie #2487 Gepost op: 19 september 2014, 08:55:46
Citaat van: Gloeilamp link=msg=1296555 date=1411062783

Hmmm, zijn beide dus mooie schoenen. Ik heb zelf vroegah in het leger Meindles gebruikt. Was ik zeer tevreden mee. Maar ik ga ook zeker de Haix proberen. Het veteren lijkt makkelijker. Bedankt voor de foto's Gloeilamp.

kaasje

• Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • And as always, have nice day!
Reactie #2488 Gepost op: 19 september 2014, 09:17:24
Ik heb de Haix schoenen en vind ze heerlijk, had ze hiervoor in de half-hoge schoen ook al. Grote voordeel vind ik dat ze stuk lichter zijn dan de Meindl.
Hobby Bobby eenheid Den Haag

Sesamzaadje

• Operationeel Expert
  • Senior gebruiker
  • Eenheid ZWB
Reactie #2489 Gepost op: 19 september 2014, 10:20:14
Heb het uniform al bij wat klasgenoten gezien. Ziet er echt goed uit. Mooie stof en goede kwaliteit. Ziet er echt goed uit, veel beter dan een pantalon en wit overhemd. Ben blij dat ik de 30ste aan de beurt ben!
De weg is niet de vraag waarheen, de weg is de vraag hoe.