Foto's en discussie omtrent het nieuwe politie uniform

Auteur Topic: Foto's en discussie omtrent het nieuwe politie uniform  (gelezen 1215267 keer)

0 gebruikers (en 40 gasten bekijken dit topic.

silque

• Sheepdog
  • Senior gebruiker
Reactie #250 Gepost op: 19 februari 2013, 19:29:17
Dat kan wel, dit is het model van de tekening waar we op mochten stemmen. Echter, bij andere ontwerpen heb ik een baseball cap model gezien. Ben benieuwd!
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.

black_ice_360

• Hoofdagent, Den Haag
  • Forum gebruiker
Reactie #251 Gepost op: 19 februari 2013, 23:04:13

Nieuw en oud?

Ik dacht dat het nieuwe uniform voor alle agenten op straat gaat gelden? (incl. bikers, bereden etc) Juist om meer eenheid te creëren.

CMKmaat

• What does this button do?
  • Senior gebruiker
  • Geen spoed wel politie? Naambellen! Bel 0900-TUIG
Reactie #252 Gepost op: 20 februari 2013, 00:34:14
Tja ik ben dan juist wel weer blij. Die schuit vind ik er niet uitzien, bovendien is het nog compleet nutteloos ook want beschermen tegen zon en regen doet het niet.

Geef mij maar de cap!  O0
Hear hear!

Wil iemand mijn baret ruilen voor een cap?  >:D
Wij zorgen dag en nacht voor de fysieke beveiliging van de te beschermen belangen van de defensieonderdelen binnen het koninkrijk der Nederlanden.

enrico1972

• Senior gebruiker
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #253 Gepost op: 20 februari 2013, 00:55:43
Als de keuze was geweest tussen de Baret of de Cap dan was denk ik de uitslag in het voordeel van de Baret uitgekomen. Maar als nu de Cap van het oerlijke Schuitje heeft gewonnen dan kan ik dat best begrijpen en waarderen.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen

CopVR3

• Senior gebruiker
Reactie #254 Gepost op: 20 februari 2013, 01:30:56
En dat is dus het jammere... Men heeft politieagenten de keus laten doen over broek/polo/overhemd/hoofddeksel, maar dit is op basis van ruwe schetsen die er totaal niet uitzien en een vertekend beeld weergeven van het uiteindelijke resultaat.
Men had eigelijk 4 proefexemplaren van het hele nieuwe pak moeten maken.
2 van elk voor man en vrouw.

En hiervan een fotoreportage maken waarop elke diender een betere keuze kan aangeven.

crosslee

• Forum gebruiker
Reactie #255 Gepost op: 20 februari 2013, 12:09:53
Blauwe collega, die proef draagpersoon is. Doe ermee wat je wilt  ;)

zelf daar zit een hoop beweegruimte in.  O0 Wat ik zeg.. zolang het niet van officiele kanalen komt (vtspn bv) hou ik een slag om de arm.

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #256 Gepost op: 20 februari 2013, 13:06:54
Ik dacht dat het nieuwe uniform voor alle agenten op straat gaat gelden? (incl. bikers, bereden etc) Juist om meer eenheid te creëren.

Bike-jas is al een tijdje leverbaar via Politiefiets.nl / Co van Beek.
Er was al langere tijd een wens voor een gele zichtbare bike-jas en daar is Co van Beek op ingesprongen.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

HAVP

• Blauw
  • Senior gebruiker
Reactie #257 Gepost op: 20 februari 2013, 18:20:16
En dat is dus het jammere... Men heeft politieagenten de keus laten doen over broek/polo/overhemd/hoofddeksel, maar dit is op basis van ruwe schetsen die er totaal niet uitzien en een vertekend beeld weergeven van het uiteindelijke resultaat.
Men had eigelijk 4 proefexemplaren van het hele nieuwe pak moeten maken.
2 van elk voor man en vrouw.

En hiervan een fotoreportage maken waarop elke diender een betere keuze kan aangeven.

Daar sluit ik me bij aan hoor. Heb toevallig wat echte foto's gezien van het werkoverhemd met geel bovenstuk. Dat ziet er denk ik beter uit dan een polo waar we ons in onze fantasieen misschien wel een beetje door hebben laten leiden.

We denken dat een polo mooi is en lekker zit maar als het dezelfde kwaliteit als die ze nu leveren dan zie ik het somber in.

AureliusM

• Senior gebruiker
  • A'dam
Reactie #258 Gepost op: 20 februari 2013, 18:38:40

We denken dat een polo mooi is en lekker zit maar als het dezelfde kwaliteit als die ze nu leveren dan zie ik het somber in.

Moet zeggen de polo's die gedragen worden door de hondengeleiders en bij sommige manschappen van de ME (waaronder ikzelf) er goed uitzien en goed zitten.

CopVR3

• Senior gebruiker
Reactie #259 Gepost op: 21 februari 2013, 00:06:47
Absoluut waar. Die van de ME hebben zelfs een goede pasvorm en zitten inderdaad ook erg fijn. En de stof is ook gewoon goed.  O0