Foto's en discussie omtrent het nieuwe politie uniform

Auteur Topic: Foto's en discussie omtrent het nieuwe politie uniform  (gelezen 1213869 keer)

0 gebruikers (en 7 gasten bekijken dit topic.

AureliusM

• Senior gebruiker
  • A'dam
Reactie #2540 Gepost op: 26 september 2014, 17:38:35
Citaat van: MartinJ link=msg=1298391 date=1411743758
Ook een reactie off topic
Ik weet dat er van alles te koop is. Ik heb in ieder geval mijn best gedaan om wensen, die ik vanaf de werkvloer hoor, gecombineerd met eigen ervaringen uit te dragen tijdens de gebruikersdagen. Ik had sterk het idee dat er veel overeenstemming was.

Mijn voorkeur gaat uit naar een porto aan de koppel, met een spreeksleutel, waarop je oortje kan aansluiten en waarop in iedere geval een noodknop zit, twee knopjes voor volume en een aanvraagspraak. De porto zou wat mij betreft twee aparte knoppen voor volume en voor gespreksgroepen moet hebben, waarbij laatstgenoemde knop een duidelijk weerstand voelt als je naar een andere groep schakelt en die een zogenaamde stuitstand heeft.

Persoonlijk heb ik al meerdere malen gemerkt dat de spreeksleutel, welke in het Amsterdamse gebruikt wordt, niet naar behoren werkt. Daarom draag ik de porto zonder spreeksleutel aan mijn koppel. Mocht er in de toekomst een betrouwbare spreeksleutel komen, met draaibare volumeknop, dan zal ik die gaan gebruiken.

Venture

• Eenheid AD
  • Senior gebruiker
Reactie #2541 Gepost op: 26 september 2014, 19:50:49
Hmm heb de tweede maal het idee dat je je aangevallen voelt; maar dat is geenszins het geval hoor MartinJ! Hulde en dank voor wat jullie voor ons bereikt hebben en we tweaken gewoon nog wat raak voor zij die dat nog willen. :)

ReinierNH

• Hoofdagent, motorrijder, ME-lid
  • Forum gebruiker
  • Noodhulp
Reactie #2542 Gepost op: 26 september 2014, 20:38:01
Citaat van: Venture link=msg=1298435 date=1411753849
Hmm heb de tweede maal het idee dat je je aangevallen voelt; maar dat is geenszins het geval hoor MartinJ! Hulde en dank voor wat jullie voor ons bereikt hebben en we tweaken gewoon nog wat raak voor zij die dat nog willen. :)

Rectificatie, dacht dat je op zijn eerste post doelde.

Maar ik maak nergens uit op dat hij zich aangevallen voelt..Hij legt enkel iets uit. Tenminste zo komt het dan weer op mij over.

MartinJ

• daco/opco, lid vakredactie BLAUW, kerninstr. C2000/Portogewoon/MEOS, schipper, embleemverzamelaar
  • Forum gebruiker
  • EPP-schutter
    • Police Patch Collection
Reactie #2543 Gepost op: 27 september 2014, 02:20:31
Reinier, je hebt gelijk. Ik voelde me niet persoonlijk aangevallen. Ik heb mijn tekst nog even dooorgelezen en kan niet ontdekken waardoor Venture deze indruk opgedaan zou hebben.

Als het al te persoonlijk wordt hou ik dat buiten de openbare discussie en reageer ik wel via een PM. Dat is mij nog niet eerder overkomen. Ik heb op dit forum wel een paar keer andere openbare discussie voorbij zien komen, die het niveau van geenstijl.nl  benaderden.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht.

Venture

• Eenheid AD
  • Senior gebruiker
Reactie #2544 Gepost op: 27 september 2014, 07:47:02
Citaat van: MartinJ link=msg=1298483 date=1411777231
Reinier, je hebt gelijk. Ik voelde me niet persoonlijk aangevallen. Ik heb mijn tekst nog even dooorgelezen en kan niet ontdekken waardoor Venture deze indruk opgedaan zou hebben.

Als het al te persoonlijk wordt hou ik dat buiten de openbare discussie en reageer ik wel via een PM. Dat is mij nog niet eerder overkomen. Ik heb op dit forum wel een paar keer andere openbare discussie voorbij zien komen, die het niveau van geenstijl.nl  benaderden.

Dan is het door mij verkeerd gelezen :)  e050 *moving on*  O0

Bernt

• Senior gebruiker

Jims

• o.a. Centralist GMK
  • Senior gebruiker
Reactie #2546 Gepost op: 28 september 2014, 17:42:48
Morgen 11:00 aan de beurt 098uo
If you can dream it, you can do it.

silque

• Sheepdog
  • Senior gebruiker
Reactie #2547 Gepost op: 28 september 2014, 22:02:11
Citaat van: Jims link=msg=1298823 date=1411918968

PIOG? Tot morgen dan  O0
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.

ReinierNH

• Hoofdagent, motorrijder, ME-lid
  • Forum gebruiker
  • Noodhulp
Reactie #2548 Gepost op: 29 september 2014, 14:49:54
Citaat van: Jims link=msg=1298823 date=1411918968

En? Alles meegekregen/tevreden? :)

Jims

• o.a. Centralist GMK
  • Senior gebruiker
Reactie #2549 Gepost op: 29 september 2014, 19:04:40
Mooi spul hoor.

Nog geen veiligheidsvest, maat was er niet. Dus nog ff met het oude vest werken. Hopen dat 'ie snel wordt toegezonden.
Tevens 1 winterbroek niet, maar da's geen ramp.

Voor de rest zit het erg comfortabel!

Heb gekozen qua schoeisel voor de Haix. Vielen wat beter, smalle voet.

In de middag al rondje stad gedaan. Leuke reacties.
 O0 O0 O0 O0 O0 O0
If you can dream it, you can do it.