Foto's en discussie omtrent het nieuwe politie uniform

Auteur Topic: Foto's en discussie omtrent het nieuwe politie uniform  (gelezen 1213824 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

skippy02

• Senior gebruiker
  • Scanman Jan
Reactie #2610 Gepost op: 8 oktober 2014, 20:13:45
Het lijken wel hand-afdrukken.
Scannerluisteraar in hart en nieren en verslaafd aan nieuws.

Hendriksje

• Hoofdagent | Den Haag
  • Forum gebruiker
Reactie #2611 Gepost op: 8 oktober 2014, 20:36:09
Ik heb de vlekken ook ;)

Sesamzaadje

• Operationeel Expert
  • Senior gebruiker
  • Eenheid ZWB
Reactie #2612 Gepost op: 8 oktober 2014, 21:25:04
Dat van de blokjes hoort zo. Heeft te maken met de breedte van je rug ;)
De weg is niet de vraag waarheen, de weg is de vraag hoe.

Groenemotormuis

• Utrecht
  • Senior gebruiker
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #2613 Gepost op: 8 oktober 2014, 22:00:53
Vandaag gesproken met een paar collega's van bureau Gorinchem (regio Rotterdam). Deze waren wel te spreken over het uniforme karakter van de nieuwe kleding en bij hun werd de pet wel volop gedragen (enige die hem niet op hadden waren de motorrijders, want een pet onder de helm zit zo lastig  ;)). Ook bij een aantal het vest gezien (gewone hoes als gele) en die zag er zeer goed uit. Vond de gele zelfs helderder en beter zichtbaar dan de hesjes die gedragen werden. Wel viel mij op dat ook hier niet iedereen een vest had gekregen, waren ook een paar bij die hem niet droegen omdat ze er nooit een gedragen hadden.

Ook was er de klacht dat een aantal gele banen na het wassen wat los lieten. Ook de blokjes zijn niet echt was proef, zelfs het logo schijnt los te laten. Er werd verteld dat er als iemand rond liep met olitie op zijn kleding. Dus opzich wel lovende woorden, maar er zijn wel een paar probleempjes in de logistiek. Vraag me trouwens af of deze problemen er ook waren bij de vorige kledingwissel?
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v

Meneer

• Vrijpol. Brabant (Zuid) Oost
  • Senior gebruiker
    • Politieserie
Reactie #2614 Gepost op: 9 oktober 2014, 01:39:02
Collega is vandaag geweest en heeft alles in 1x mee gekregen. Ligt dus echt aan je maat, hij heeft alles ongeveer medium. Ik mag dinsdag, nog even afwachten!

kaasje

• Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • And as always, have nice day!
Reactie #2615 Gepost op: 9 oktober 2014, 08:59:34
Citaat van: Sesamzaadje link=msg=1300869 date=1412796304
Dat van de blokjes hoort zo. Heeft te maken met de breedte van je rug ;)
Het zelfde geldt voor de strepen op je schouders  ;D
Hobby Bobby eenheid Den Haag

knarf1990

• Team Verkeer
  • Forum gebruiker
Reactie #2616 Gepost op: 9 oktober 2014, 09:55:19
Ik snap er niks van. Ik hoor collega's zeggen dat er vlekken in hun polo's zitten die je er niét uit kunt wassen. En dat  strepen en tekst los laat.

Hoe kan je dan tevreden zijn? Als jij een jas koopt in de winkel en de jaszak blijkt uitgescheurd, ben je toch ook niet tevreden en ga je er mee terug. Naar mijn idee zouden dit soort problemen niet voor mogen komen.
--Niets is wat het lijkt--

Nick

• Senior gebruiker
Reactie #2617 Gepost op: 9 oktober 2014, 14:46:16
Gisteren ook de kleding opgehaald. Voor mij was alles op voorraad en heb dus alles direct mee gekregen (op 1 winterbroek na, schijnt standaard nageleverd te worden). Passen ging soepel en snel met goede ondersteuning van de POPU-medewerkers.

Qua schoeisel heb ik uiteindelijk gekozen voor de Meindl schoenen, omdat deze aan de zijkant wat beter op mijn voet aansluiten. Ze lopen erg prettig. Het vetersysteem van de Haix is overigens wel ideaal!

Gisteravond nog wat 'lokale doelgroep' gecontroleerd. Zelfs van hen kwam er complimenten over het nieuwe uniform.  O0
Senior GGP / Oost-Brabant

EvEs

• HAP (ZHP RT)
  • Senior gebruiker
Reactie #2618 Gepost op: 9 oktober 2014, 15:55:01

Met die paar simpele vlekken kan ik ook wel leven ;)
Vroeg me alleen af of er meer mensen zijn die dit hebben, ja dus... bedankt voor je reactie.

Ik heb 2 blauwe "stippen" op 1 van mijn polo's. Ze zitten in het geel verwerkt en ik krijg ze er dus niet uit.

Sonic

• Forum gebruiker
  • Kmar/Politie geïnteresseerde
Reactie #2619 Gepost op: 9 oktober 2014, 17:34:04
Is het niet dat het ook meer een pilot betreft qua kleding, en dat ze de kleding nog gaan aanpassen naar wens van de dragers?