Vandaag een paar uurtjes gebiked in het nieuwe uniform. Ervaringen;
- broek zit ok maar broekspijp rechts heeft de neiging ruzie te maken met het buitenblad van mijn bike ongeacht of ik het elastiekje aan trek aan de onderzijde
- polo met lange mouwen is voor het fietsen goed, mouwen van goede lengte en net als de rugzijde NIET te kort om te fietsen
- softshell geleend van een collega, heb mijn nieuwe vest nog niet dus had oude vest onder de softshell zitten. Mouwen waren van goede lengte evenals rugzijde MAAR... zodra ik op mijn bike ging zitten zaten de mouwen al voorbij de pols, bleek de rugzijde te kort te zijn waardoor je continu je softshell naar beneden zit te trekken. Dit is iets wat ik al had verwacht en als ik straks mijn vest over de softshell ga dragen kan ik me niet voorstellen dat de mouwen meer ruimte krijgen, oftewel dat de mouwen dan nog meer naar boven zullen kruipen...
Dus zonder softshell goed te doen maar met softshell is dit geen combinatie om te biken, hoe dit gaat zijn met de jas is nog de vraag, daar is het nu nog wat te 'warm' voor...